Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä ei ole kuin märkä maa.
Kaksi päällekkäin.Onpahan muuten melkoisen kokoinen possu ollut kun niskalihaskin tota luokkaa.
Katsoin että olisi mutta näytti niin jöötiltä palalta.
Mä olen ollut 5 päivää menossa reenaa penkkilihasta, en ole saanut reenattua yhtään mitään.Penkkilihas reenattu, olkapäästä ottaa.
Tuolla tienaisi minusta jo sikspäkin.Tietsikkäpöydän taustan piuhahelvetti siivottu. Katson ansainneeni oluen.
Mä olen ollut 5 päivää menossa reenaa penkkilihasta, en ole saanut reenattua yhtään mitään.
#missämotivaatio

Mua enempikin vituttaa kauniit ja hyväkroppaiset naiset, arvostan naiskauneutta vähän turhankin paljon niin saa kävellä aina katse lattiassa jne.Oli niin hyvännäkönen bööna tänään mun edessä smithissä veivaamaassa, et mulla meni motivaatio yli ja keskittyminen kärsi, sen takia olkapäähän ottaa.
Et onhan siellä niitä motivaatiotekijöitä.![]()
Huomenna penkkimaksimi.
Pitäs ite hommata hifeille semmosta jotain kaapelisukkaa tai mitä lie. Kummastakin kaiuttimesta lähtee kolme johtoa ja etupään ja telkkarin johdot päälle, niin telkkaritason tausta on suht hirveää katottavaa..Tietsikkäpöydän taustan piuhahelvetti siivottu. Katson ansainneeni oluen.
Joskus niitä vetänyt ihan teipillä ja/tai nippusiteillä nipuiksi niin saa yllättävän siistiksi.Pitäs ite hommata hifeille semmosta jotain kaapelisukkaa tai mitä lie. Kummastakin kaiuttimesta lähtee kolme johtoa ja etupään ja telkkarin johdot päälle, niin telkkaritason tausta on suht hirveää katottavaa..
Muoks. Niin joo onhan tuossa vielä reititin ja verkkopiuhat streamerille ja töllölle kaiken päälle..
Mua enempikin vituttaa kauniit ja hyväkroppaiset naiset, arvostan naiskauneutta vähän turhankin paljon niin saa kävellä aina katse lattiassa jne.
Pitäs käydä vaan jossain paskalta haisevassa äijien kellarisalissa.
Pitäs ite hommata hifeille semmosta jotain kaapelisukkaa tai mitä lie. Kummastakin kaiuttimesta lähtee kolme johtoa ja etupään ja telkkarin johdot päälle, niin telkkaritason tausta on suht hirveää katottavaa..
Muoks. Niin joo onhan tuossa vielä reititin ja verkkopiuhat streamerille ja töllölle kaiken päälle..
Tilaat ebaysta, ei maksa juuri mitään.Pitäs ite hommata hifeille semmosta jotain kaapelisukkaa tai mitä lie. Kummastakin kaiuttimesta lähtee kolme johtoa ja etupään ja telkkarin johdot päälle, niin telkkaritason tausta on suht hirveää katottavaa..
Joskus se tankokin painaa ihan vitun liikaatyöpaikan salilla muutama perhe joiden kersat juoksee ympäri salia ja muutama sählyn pelaaja crossshit tyyppiä jotka toisilleen kertoi kilpaa kuinka tyhmää ja junttia bodaus on. kaverit teki pystypunnerrusta seisten pelkällä tangolla ja veti maasta 50kg.
Jotaki varmaan unohtu, mutta johtospagetti, tsek.
Olkkarissa jalkalistat vaihdettu kaapelikouruihin, ei sotkua.
Tietsikat makkarissa niin jaksa panostaa enempää pimeään loukkoon.