Suosittelisin, esimerkiksi:Kohta saa naapuri kuunnella sitä musiikkia mitä minä kuuntelen.
View: https://youtu.be/F1ZX8L2dzyw
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelisin, esimerkiksi:Kohta saa naapuri kuunnella sitä musiikkia mitä minä kuuntelen.
Näkisin että jäsen no-body voisi hankkia uusien naapureidensa silmissä orastavan kylähullun maineen mittaamalla tiluksilleen invar-langalla perusviivan.
Ihan sama, koska mennään naimisiin?Kauden ekat pikkujoulut.
Näytän ihan mummolta, kun kiharsin hiukset.
No, pari virvoketta niin alkaa näyttämään nätiltä.
GilfKauden ekat pikkujoulut.
Näytän ihan mummolta, kun kiharsin hiukset.
No, pari virvoketta niin alkaa näyttämään nätiltä.
pari virvoketta niin alkaa näyttämään nätiltä
Vittu
Suosittelisin, esimerkiksi:
Taidan antaa naapureille enemmän ihmettelynaihetta:
Eiks se oo kaupalle vaan hyvä, että se joku oli laittanu halpispannun ootttamaan, että joku muu maksaa siitä laatutuotteen hinnan?Olinpas terävänä prismassa. Huomasin, että joku oli vaihtanut halvemman kahvipannun moccamasterin kahvipannun pahvilaatikkoon. Kävin sanomassa myyjälle. Pitäisi saada vähintään vuoden ilmaiset ostokset prismaan tästä hyvästä.
Eiks se oo kaupalle vaan hyvä, että se joku oli laittanu halpispannun ootttamaan, että joku muu maksaa siitä laatutuotteen hinnan?
Näin ajattelin.Eiköhän halpiskeittimen pakkauksessa ole mennyt moccamasteri ulos jo aikaisemmin.Mä ostin 30€ keittimen Tokmannista pari viikkoa sitten,ei kassa kurkistanu sinne sisälle että mitä siellä on.