Pari vuotta sitten maistoin ekan kerran tuota yhdistelmää, ja täytyi todeta, että oli eka kerta kun homehtunut elintarvike toimi ihan siedettävästi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari vuotta sitten maistoin ekan kerran tuota yhdistelmää, ja täytyi todeta, että oli eka kerta kun homehtunut elintarvike toimi ihan siedettävästi.
Laatukamaa siis tekemässä toiset.Aktiivihiiltä haluttiin ostaa tänään minulta. Rehelliseltä taholta ja tietenkin syvältä itäisestä Suomesta.
#pontikankeitto
Netflix on tainnu pyöriä itellä useamman vuoden jo katkotta, välillä vaan päivittänyt 4K-tilaukseksi.. Mutta siis musapalveluiden kanssa oon välillä puljannut, kun oon vaihtanut eri palveluun, niin ei niissä tarvitse kuin antaa eri mailiosoite tilauksessa ja aina on tullut uusi kokeilujakso (nää eri palvelut toimii vähän eri tavalla meikäläisen streamerin kanssa, niin pitänyt testailla ristiin). Äkkiä tuon varmaan kokeilee Netflixilläkin.Tilasin uudestaan netflöxin, jonka olin joskus lopettana.
Saikohan tuosta nyt uudestaan sen ilmaisen kuukauden.