Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi voi. Kyllä osastolla olisi ihana olla töissä.
En vaan halua luopua mun vapaista viikonlopusta. Iltavuorot olis kyllä kivoja aina välillä mutta nyt vielä voin valita itse mitä vuoroja teen. Sitten kun vuoroista maksetaan palkkaa niin valintaoikeus vähenee.
Ensi syksyn vapaa alkaa kivasti hahmottua.

He he mä ku kävin lonkkaleikkauksessa ni oli hassu kuunneella sitä vasarointia,poraamista ja sahaamista.Koko keho tuntu tärisevän joka paukauttamisesta.Ja koko leikkauksen ajan ortopedi selostaa jollekki vieressä seisovalle kaverille(tais olla joku toisen alan kirurgi mikäli oikein ymmärsin) mitä hän tekee.

Screenshot_20191101-051832_Gallery.webp

:eek:

Jes, nukuin jopa viiteen asti!

Tänään näen miestä piiiiitkästä aikaa. Mutta jotta ilta ei olisi täydellinen, meidän seurana on tyttären lisäksi mun oma äiti. :sneaky: :LOL: Eli jos haluaa sekstailla, niin on varmaan sitte mentävä ulos kylmään autoon.

Jes, nukuin jopa viiteen asti!

Tänään näen miestä piiiiitkästä aikaa. Mutta jotta ilta ei olisi täydellinen, meidän seurana on tyttären lisäksi mun oma äiti. :sneaky: :LOL: Eli jos haluaa sekstailla, niin on varmaan sitte mentävä ulos kylmään autoon.
Suosittelisin sijoittamaan polttoainekäyttöiseen lisälämmittimeen, kauppanimeltään esimerkiksi Webastoon.

Ei mee silmät puhki Wombutilta.

Suosittelisin sijoittamaan polttoainekäyttöiseen lisälämmittimeen, kauppanimeltään esimerkiksi Webastoon.

Ei mee silmät puhki Wombutilta.
Aina lämmittää pikku nillittäjän mieltä kun osataan erottaa kauppa ja yleisnimitykset :)
Itse suosinut hinnan puolesta Ebersbächeriä, varakkaammat toki käyttää autotallia.

Kohta kahvia naamariin ja roudaamaan pikkuhiluja uuteen torppaan jos sinne vaikka pääsisi joskus muuttamaankin.
Aikaa olisi ollut vaikka kuinka ja paljon mutta... no onneksi sitä vielä on tota… 14 tuntia!!! ääää ääööö mmistä halpa paku?"!

He he mä ku kävin lonkkaleikkauksessa ni oli hassu kuunneella sitä vasarointia,poraamista ja sahaamista.

Mummilta vaihdettiin molemmat lonkat yli 80-vuotiaana ja tämäkin kertoili ekan operaation jälkeen, että "kaikenlaisia ääniä siinä kuului, kun kai ne jollain työkalullakin vähän joutuivat sitä jalkaa korjailemaan." En hennonnut vanhaa ihmistä valistaa, mitä kaikkea ja millä työkaluilla ne ortopedit ihmiselle tekevät, ja vielä lukien toisella silmällä Aku Ankkaa samaan aikaan.

Aina lämmittää pikku nillittäjän mieltä kun osataan erottaa kauppa ja yleisnimitykset :)
Itse suosinut hinnan puolesta Ebersbächeriä, varakkaammat toki käyttää autotallia.
Molemmat tietysti (webasto), joskus pitää kylmällä säällä käydä koton ulkopuolellakin.

Tulikin aasinsiltana mieleen. Työ-yhteisössä yks persoonallinen tapaus, (varmaan asperger). Vaatis pidemmän pohjustuksen, mutta ei tässä. Ylisäästäväinen.
Kyseli multa, että onko mitää vapaita ennen joulua. Sanoin, että marraskuun puolivälissä pakko pitää joku perjantai vapaata ja läksiä pariks yötä esimerkiksi Flamingo vantaalla. Tyttären kans kylpylään, vaimolle joku hieronta ym.
Ei ottanut kuulevaan korvaan, mutta toistin että näin. Tokaisi mulle: "Jaa, no jos haluaa leikkiä Rockefelleriä niin miksei.."

^ Mun pitää myös saada ainakin se pari senttiä pois.
Kesällä tiputin painoa jo neljä kiloa. Mutta sitten jumitti. Nyt en ollut reiluun kuukauteen käynyt puntarilla kunnes viime viikolla kävin ja tällä viikolla ja viime viikkoon verrattuna oon taas viikossa tiputtanut painoa kilon, toivottavasti se jumitus nyt on taas hetkeksi selätetty.

Back
Ylös Bottom