Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain just tänään hyvän ammatillisen vinkin: jos töissä kovasti pierettää niin voi mennä ripulieristyshuoneisiin piereskelemään.Hajun perusteella suunnistat.
esittelen koululaisille, mitä teen työkseni
loppuu ja pääsen erikoitumaan ortospediaan" ja pari #asiallista vitsiä päälle.Ammatillisesti alkoi meininki siellä leikkurissa kiinnostamaan.
Muista ottaa Aku Ankat mukaan.Huomenna iltapäivällä esittelen koululaisille, mitä teen työkseni.
Tulee hyvä.
Kertokaas pohojalaaset mitä kasoaminen tarkoittaa, kun puhutaan metsästä?
Tuosta tuli mieleen että niillä aiemmin puhutuilla suolistoneuvoksilla saattaa olla tarina tai pari erilaisista esineistä seksileluinaKertokaapas muuten.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3305f59-11d3-4809-82ea-efaf3cc76728
Mikä saa Pamelan a) kuvaamaan postiluukkuun jumittunutta anustappia? B) lähettämään, oletettavasti sähköpostia, iltalehden toimitukseen "hei mun postiluukkuun jäi anustappi jumiin, kirjottakaa musta juttu"? c) jonku "toimittajan" ajattelemaan, "tästä tulee hyvä juttu"?

Tuosta tuli mieleen että niillä aiemmin puhutuilla suolistoneuvoksilla saattaa olla tarina tai pari erilaisista esineistä seksileluina![]()
Täytyy ehkä jotenki sensuroida sanomisia."Unelmoin päivästä jolloin tämäloppuu ja pääsen erikoitumaan ortospediaan" ja pari #asiallista vitsiä päälle.
Nyt ei tiedäKertokaas pohojalaaset mitä kasoaminen tarkoittaa, kun puhutaan metsästä?
Onko irma mukana?Ai saakeli, uusi kausi suomen surkeimpia kuskeja kolmosella ny.
Kertokaapas muuten.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3305f59-11d3-4809-82ea-efaf3cc76728
Mikä saa Pamelan a) kuvaamaan postiluukkuun jumittunutta anustappia? B) lähettämään, oletettavasti sähköpostia, iltalehden toimitukseen "hei mun postiluukkuun jäi anustappi jumiin, kirjottakaa musta juttu"? c) jonku "toimittajan" ajattelemaan, "tästä tulee hyvä juttu"?
Kyllä niitä tarinoita on kaikilla päivystävillä kirurgeilla. e: ehkä suosikki, kuulemistani tarinoista, sisältää tiskiharjan ja sen päässä olevan koukun..
Mä en ole koskaan huomannut suoraa vaikutusta noilla antidiureettisilla tuotteilla.Söin kokonaisen tuoreen ananaksen. Oli herkullista.
Voi olla, että ensi yönä pissattaa.