Eipäs nyt aleta tolle linjalle ollenkaan.Ymmärtäähän sen, kun lajina on rosvitti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipäs nyt aleta tolle linjalle ollenkaan.Ymmärtäähän sen, kun lajina on rosvitti.
Mihin vittuun se mun motivaatio taas jäi... niiiiiin olin taas menossa salille mutta joojoo tässä sitä ollaan ja kahvia vedetään niin että vatsahappoa tulee korvistakin.
Harvoin enää nykyelämässä ärsyttää mikään mutta nyt ärsyttää tää ihan vitun ruma foorumin ulkoasu. Lisäksi ärsyttää tuo kolme kertaa per sivu tuleva neljännessivun kokoinen Unisef- mainos. Ja kyllä, kävin alkuviikosta Planin sivuilla lukemassa kummitoiminnasta, se oli virhe. Nyt on pelkkää sinistä Unisefia sivut täynnä. Argh.
Eipä sitä Suomessakaan ole jos on pienempi firma, onneksi.No kappas, kiva ylläripylläri.
Virossa kun ei ole yytee-menettelyä niin siellä vain ilmoitettiin poispotkitut. Projektista lähti kaksi kolleegaa niin olen nyt ainut oman alani ihminen.
Taidan mennä tunniksi juomaan kahvia vessaan.
Hyvä!aion hankkia automaattitekniikkaa jotta voi olla palkkaamatta yhtä työntekijää
Hyvä!
Näen tulevaisuuteni valoisana kaltaistesi ihmisten vuoksi.
Hyvä!
Näen tulevaisuuteni valoisana kaltaistesi ihmisten vuoksi.
Teen immisistä tarpeettomia, kun valmistun.
[/QUOTE
Molempiin viitaten hauskin osuus tässä leikissä on että valtio osallistuu melkeen 5 numeroisella summalla leikkiin ja lopputuloksena on että juurikin sieltä huonosti koulutetusta päästä jää yksi paikka pois.Valtio voisi antaa meikäläiselle pienen lahjan ja palauttaa vapaaehtoisten eläkevakuutuksien edut, että saataisiin kansa säästämään vanhuuden tutinan varalle.
Mutta tämä on tietysti haihattelua koska vihervasemmisto.
Kone hoitaa yhden miehen työn mutta työn olisi voinut hoitaa vaikka kesy apina mutta kun ei ole mitään iitee tai aadee tai muuta lyhenne hommaa niin ei ole kauheasti tekijöitä.
Meillä menee ihan vitun liian hyvin jos ei pari tonnia kuussa räpylään houkuta...