Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kai ne parannukset voi tässäkin lajissa olla aika pienistä jutuista loppuviimein kiinni. Pitää ens kesänä ottaa yhteyttä paikalliseen seuraan. Vois käydä muutamissa viikkokisoissa pööpöilemässä ja varmaan seuran kautta sais vähän tekniikkatipsiäkin.Mulla on xt nova myös. Lentää hyvin, mutta grippi on jotenkin korkea ja terävä, että mulla jää helposti käteen. Siksi tykästyin aviar driveriin kun irtoaa paremmin kädestä. Tänä kesänä mulla parantunu heitto valovuodella. Sekä rysty että kämmen. Kuitenkin 10 vuotta heittäny (pois lukien 3v tauko). Kävin parin "ammattilaisen" kanssa heittämässä ja ihan pienillä jutuilla sai korjattua heittoa. Tietysti vähän vaikuttaa harjoittelu kun muutin keväällä kämppään missä on tiluksia :D on tullut kesä puttailtua harvase päivä ja toisinaan vienyt korin 100m päähän ja heitellyt takapihalta sinne.
Voi saatana!Vaihdos: munk tu muff
katso liitettä 160539
Kyllä. Päät kolisi yhteen keltaisilla päivillä matkalla kohteeseen.Voi saatana!
Iso ja medium rare... Noh, miksei tässä toimi palstan emojit... Varmaan jotain tähän ad blokkaamatto.aan mulkvistiin liittyvää...Iski taas himo korvapuustiin. Isoon ja keskeltä puoliraakaan, mistähän sitä semmoisen saisi tähän hätään?
Ettekö te yhtään ajattele kehon hyvinvointia?
Sieluko voi hyvin, kun tietää työntäneensä kehoon kokaiinin lailla koukuttavaa sokeria ja vahvasti myrkyllistä viljaa?Ajattelemme sielun hyvinvointia.
Ettekö te yhtään ajattele kehon hyvinvointia?
Sieluko voi hyvin, kun tietää työntäneensä kehoon kokaiinin lailla koukuttavaa sokeria ja vahvasti myrkyllistä viljaa?