Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ ei kai nyt sentään valkoisella värillä noita matkoja viedä.

Afrikan maat jyränny juoksussa. Niin vaan tää jenkkikin hyytyi loppusuoralla naisten 800m:llä.

Muutama saa kenkää, mutta vielä ei kerrottu nimiä.

Muistutus taas siitä, miksi olen pysynyt nykyhommissa näinkin pitkään erinäisistä miinuksista huolimatta: tarpeeksi pieni putka Suomessa ja tarpeeksi iso emoyhtiö takana = nykymittapuulla kohtuullisen stabiili duuni niin kauan, kuin oman tonttinsa hoitaa suunnilleen asiallisesti.

IMG_20191001_133525.webp

että mitähän vittua siellä kuopiossa on tapahtunut?
Jaa-a. Ihmettelin tässä etäpäivää viettäessä, että mikä on kun täälläkin kokoajan kuuluu sireenien ulvonta. Hämeen poliisilaitoskin on jostain syystä valmiudessa. Toivottavasti ei oo mikään joukkosekoilu nyt käynnissä...

Mulle tälläinen kokopäiväinen "etätyö" nyrkin ja läppärin välissä ei sovi ollenkaan.
Eilen illalla ahersin puoleen yöhön asti sohvalla todella ergonomisessa asennossa. Tänään ei pää käänny.

E: Ai Kuopion hässäkkä on tapahtunut ammattiopistossa. En ihmettele. Opiskelu on rankkaa.

Töitä, ei kai nyt sellaista.

Onely primääääri- ja sekundäääärikäämin kuormitusta laskenut ja tarkastellut.

Ja syönyt. Taas on täys kupuravit.

Oli kyllä melkoinen saavutus tänään mennä salille, migreeni päivä nro n+1. Hämmentävästi Maxalt vei sitten kivut pois ja keskinkertainen juNppa saatiin aikaiseksi.

Saakelin albaanit luulee että talvisin juomme vodkaa ja matkailemme.
Jouduin oikaisemaan että venakot sitä vodkaa harrastaa.
Auton vuokraus 42e/vrk sisältää täyden kaskon, ei paha.

Ei liity kumpaankaankaan edelliseen mutta rauhaksiin kävelin äsken niin paikalliset komisariot veti skodasta jarrut lukkoon mun kohdalla ja tuijotti pitkään. Hetken mietin lähtiskö juoksee mutta aattelin ettei ois kuitenkaan ymmärtänyt huumoria.

Back
Ylös Bottom