Ok, toi odottelu on eniten perseestäMuutama saa kenkää, mutta vielä ei kerrottu nimiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, toi odottelu on eniten perseestäMuutama saa kenkää, mutta vielä ei kerrottu nimiä.
Tais tulla näin melkein kolmikymppisenä hammaslääkäripelko. 1h45min tuloksetta yrittivät viisaudenhammasta repiä irti/poistaa. Kyllähän se tunnin jälkeen oli ihan silkkaa kidutusta, kun leukaluu kauttaaltaan oli jo niin kipeä, ettei mitkään puudutteet auttanu. Tunne siitä, että leukaluuta revitään irti ja suupielet/huulet kauttaaltaan veressä, kun työkalut raapineet ja hinkanneet niin paljon. Kylmä hiki päällä ja huutamatta en kyennyt enää olemaan. Parin tunnin päästä kirurgille rauhottavien kera poistattamaan sitä hammasta tai sitä mitä siitä on enää jäljellä. Hyh. Antovat vielä jonkun keskusteluajan lokakuulle, että voidaan käydä läpi tätä ja pyrkiä estämään traumatisoituminen. Mutta joo tuskin hirveesti hyödyttää, tuollaisesta kivusta ei kyllä ole koskaan ollut kokemusta. Olin vielä peitettynä suuta lukuunottamatta sellaisella peitteellä, etten nähnyt mitään ympärilleni. Se ei ainakaan edesauttanut paniikkireaktion kurissa pitämistä.
Kokeiles tolla (täysillä tietenkin):
(Oikeasti ihan hauska levy testata kajareita tuo.)
Mulla lohkesi taannoin hammas ja menin julkiseen päivystykseen varautuen 3vrk kenttävarustuksella niin olinkin sisäänmenosta ulkona 20min aikana paikka hampaassa. Yllätyin!Itse vaihdoin yksityiseltä julkiselle jokin vuosi sitten. Päätin nuukailla ja koittaa julkista. Sille tielle jäin, kun oli niin mukava NAISihminen ja jutteli samalla ummet ja lammet.
Kaupantekiäisinä antoi vielä sylillisen,
tuotteita.
Itse vaihdoin yksityiseltä julkiselle jokin vuosi sitten. Päätin nuukailla ja koittaa julkista. Sille tielle jäin, kun oli niin mukava NAISihminen ja jutteli samalla ummet ja lammet.
Kaupantekiäisinä antoi vielä syfiliksen,.
Minä suuntaan parhaillaan urani huipulle. Tie on pitkä ja kivinen mutta toivottavasti sen arvoinen.
Silti lottoan säännöllisesti yksi tai kaksi riviä viikossa eli vain sen verran kuin olen valmis häviämään.

Rahua, rahua, rahuaMiksi mulla on taas tällä viikolla päivystys? Mää vaan kysyn.
Semmonen päivystyspäivä loman jälkeen. Ruokataukoa ei ehtinyt pitämään.
Rahua, rahua, rahua
Ehdin, oli ns. pakko käydä.Ehditkö muka vessaan? Oma ennätys oli aikanaan, päivystys alkoi klo 8 ja vessaan klo 19.![]()
JUMA!Katoppa @Joxuz mikä se siinä
![]()
18kW:n ruuvikompura
Hinta tietysti tähtitieteellinen, mutta kiinnostava tuote.
Tiedän tunteen. Toivon estimeen päivitystä, niin saa tuon ongelman veks. Siihen saakka on kestettävä.Mää niin tykkään kun nettisivut alkaa pukkaamaan jotain mölyä ilman lupaa.