Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

käteisellä

E1BD9D4C-B0FB-49B6-B859-77C0F8C909AD.webp

Hyvin hitaasti, mutta vakaasti paino tippuu. Taas näytti vaaka yhtä täyttä kiloa pienempää lukemaa.

Hyvin hitaasti, mutta vakaasti paino tippuu. Taas näytti vaaka yhtä täyttä kiloa pienempää lukemaa.
Mulla on toinen suunta, nyt oli 500g päässä uudesta kymmenluvusta.
Tosin eilen ei maistunut päivällinen eikä kyllä iltapalakaan, on tää syöminen vaan niin raskasta hommaa.
Toisaalta sain aamulta raahattua itteni jo 9 jälkeen hieman kehonhuoltoilemaan jonka jälkeen tunnin jumppailut ja oli ihan kohtuullisen kevyttä rautaa.
Johdon päätös: Paino on voimaa.

Kyllä.

Nimittäin.

Vinssejä on kahdenlaisia. On halvat ja sitten on hyvät.

Jos olisitte Joxun kanssa kahdestaan erämaassa niin kumpi lienee parempi valinta.
Mä ostin mun Domingoon joskus vinssin kinkonkista ja toimi 12V sähöllä. Oli ihan toimiva peli ja kerran revin sillä jopa yhden kaivonrenkaan kaivosta ylös.
Tosin sen teho rajoittunee muutaman miehen yhteispainoon, mutta pikkuautolle antaa sen riittävän vetoavun.

Vinssejä on kahdenlaisia. On halvat ja sitten on hyvät.
Mielellään hyvä. Toki, halpa käy, mutta sillon pitää olla kalut lavalla. Ja nehän on, koska niiden pitää olla aina mukana.

Vinssillä ois kiva tehdä kaikenlaisia kokeita. Esimerkiksi puun kiskominen juurineen. Silloin voima puhuu.

Back
Ylös Bottom