Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täytyy vakavasti harkita. Saman kaverin vuoksi jouduin puolimaratonillekin.

En.
Menee aika monta rahaa siihen. Sopisi kyllä minulle harrastuksena.

Mun mielestä toi näyttää enempi sellaiselta "vie kaiken ajan" -harrastukselta kuin "vie kaikki rahat" -harrastukselta.

Tirsk.

Poliisi paimensi keskustassa nuorisojoukkoa, joista osa pakattiin maijan kyytiin ja pari nuorta tyttöstä laitettiin soittamaan vanhemmilleen, kun poliisisetä halusi keskustella käsittääkseni ainakin juoksulonkeroista ja alaikäisyydestä.

Voi sitä riemua äiskällä ja iskällä.

valmistin herkullisen,vatsaystävällisen, illallisen: kaurapuuro ja kaksi voi-leipää

Eijjole, hyvin suunniteltua ei ole tehty vielä ollenkaan.
Kylläpäs. Kun suunnitelma on tehty, puuttuu vain käytännön toteutus. Se menee sit siinä sivussa kun ei enää tarvitse miettiä mitä tekee. Tekee vaan mitä on suunnitellut.

Kylläpäs. Kun suunnitelma on tehty, puuttuu vain käytännön toteutus. Se menee sit siinä sivussa kun ei enää tarvitse miettiä mitä tekee. Tekee vaan mitä on suunnitellut.

Ja kun :kakka: osuu tuulettimeen, on hyvä jatkaa entisen suunnitelman mukaan. :unsure:

Oli jääkaapissa useampi syöntikypsä avokado. Ei voi mitään, oli pakko tehdä guacamolea ja ostaa nachoja kylkeen.

Ja kun :kakka: osuu tuulettimeen, on hyvä jatkaa entisen suunnitelman mukaan. :unsure:
Sitten voi soveltaa. Jos ei ole mitään miettinyt tai suunnitellut etukäteen niin sitten sitä vasta pulassa ollaan, kun :kakka: osuu tuulettimeen.

Minä söin iltapalaksi sinisimpukoita. Valkkarissa keiteltynä.
Alkuviikosta keitettyjä perunoita palasiksi ja pannuun. Perään pilkottuna Veljekset Mattilan habaneronakkeja ja paljon sipalia.

Paistetaan miedolla lämmöllä pitkään.

Päälle ketsuppia ja lasiin maitoa. Nautitaan.

Back
Ylös Bottom