Tämähän hoituu ihan vaan tempputyöllistämisellä, ilmaisharjoitteluilla yms. vanhoilla nikseillä.hyvä, katsontaan huomenna: maistuuko
laitetaan kuntit muistiin, otin kuvakaappauksen talteen
katso liitettä 157234
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämähän hoituu ihan vaan tempputyöllistämisellä, ilmaisharjoitteluilla yms. vanhoilla nikseillä.hyvä, katsontaan huomenna: maistuuko
laitetaan kuntit muistiin, otin kuvakaappauksen talteen
katso liitettä 157234
Nyt kun konttorilla käynnin pitäisi helpottua omien viritysten kanssa niin mitenhän inssi mahtaisi yskäistä kun ovesta pihalle astuisi ja näkisi kohteen...Seekerin seuraava projekti on näköjään jo pitkällä.
![]()
Yli 3000e/kk on jo ihan hyvä palkka, itse ei pysty ihan tuota maksamaan niin onhan se vaikeaa löytää tekijöitä.Itse olen sellaisessa firmassa täällä Oulussa että jatkuvasti haetaan työntekiöitä vaan ei ole tulioita. Luultavasti palkka pitäisi olla vähintään 60000€ vuosi että löytyy. Tähän hommaan ei tarvi mitään koulutusta, lomat saa yleensä pitää miten haluaa, pekkaset kertyy ja toimiva työterveys. Työnjohtokin on ihan ok eikä tarvi ressata mistään tai reissata. Palkka 40-50tonnia vuodessa. Oulussa sillä vielä jotenkin pärjää ja pystyy harrastaan. Ei todellakaan hyvä palkka, mutta kyllä tämä työttömänä olon voittaa.
Mikäs ala/firma tällainen on? Jos muuttaisi Ouluun.Itse olen sellaisessa firmassa täällä Oulussa että jatkuvasti haetaan työntekiöitä vaan ei ole tulioita. Luultavasti palkka pitäisi olla vähintään 60000€ vuosi että löytyy. Tähän hommaan ei tarvi mitään koulutusta, lomat saa yleensä pitää miten haluaa, pekkaset kertyy ja toimiva työterveys. Työnjohtokin on ihan ok eikä tarvi ressata mistään tai reissata. Palkka 40-50tonnia vuodessa. Oulussa sillä vielä jotenkin pärjää ja pystyy harrastaan. Ei todellakaan hyvä palkka, mutta kyllä tämä työttömänä olon voittaa.
Yli 3000e/kk on jo ihan hyvä palkka, itse ei pysty ihan tuota maksamaan niin onhan se vaikeaa löytää tekijöitä.
Kaikki tuotteetkin kun ei voi olla koodausta eikä kaikkia tuotteita kannata valmistaa ulkomailla, joskin minullakin on siinä ja tässä että alkaisiko teettämään bulkkikaman balttiassa.
Nyt kun konttorilla käynnin pitäisi helpottua omien viritysten kanssa niin mitenhän inssi mahtaisi yskäistä kun ovesta pihalle astuisi ja näkisi kohteen...
Mikäs ala/firma tällainen on? Jos muuttaisi Ouluun.
Tai ainakin muutama. En kuitenkaan suosittelis tätä omille tutuille. On tässä huonojakin puolia. Ei rikastu ja terveys ei ainakaan parane vaikka peruskunto ehkä pysyykin ihan kohtalaisena kun liikkeessä koko päivän.Tästä nyt on jo jokunen vuosi mutta mua kysyttiin yhteen ylösajovaiheessa olevaan betonielementtitehtaaseen muottikirvesmieheksi ruhtinaalliseen 14e/h tuntihintaan.Betonielementtejä tehdään.. On täällä naisiakin töissäTai ainakin muutama. En kuitenkaan suosittelis tätä omille tutuille. On tässä huonojakin puolia. Ei rikastu ja terveys ei ainakaan parane vaikka peruskunto ehkä pysyykin ihan kohtalaisena kun liikkeessä koko päivän.
No jos palkka on isompi kun nykyinen niin kyllähän sillä rikastuu jos ei kaikkea heti hassaa. Monelle tekisi hyvää ruumiillinen työ, konttorirottana tekisin mieluusti työtä missä saa olla liikkeessä koko päivän.Betonielementtejä tehdään.. On täällä naisiakin töissäTai ainakin muutama. En kuitenkaan suosittelis tätä omille tutuille. On tässä huonojakin puolia. Ei rikastu ja terveys ei ainakaan parane vaikka peruskunto ehkä pysyykin ihan kohtalaisena kun liikkeessä koko päivän.
No jos palkka on isompi kun nykyinen niin kyllähän sillä rikastuu jos ei kaikkea heti hassaa. Monelle tekisi hyvää ruumiillinen työ, konttorirottana tekisin mieluusti työtä missä saa olla liikkeessä koko päivän.

Nuo sinun liksat kyllä vaatii jo vuorotyötä yms. mukavuutta.Betonielementtejä tehdään.. On täällä naisiakin töissäTai ainakin muutama. En kuitenkaan suosittelis tätä omille tutuille. On tässä huonojakin puolia. Ei rikastu ja terveys ei ainakaan parane vaikka peruskunto ehkä pysyykin ihan kohtalaisena kun liikkeessä koko päivän.
Monelle tekisi hyvää ruumiillinen työ, konttorirottana tekisin mieluusti työtä missä saa olla liikkeessä koko päivän.
Palkka 40-50tonnia vuodessa.
On tässä huonojakin puolia. Ei rikastu
Saahan nuo. Aika monelta lähtenyt myös nopeasti pois törttöilyn vuoksi. Ei taida toimia se, että antais kortin ainoastaan järkevän oloisille.Ootteko huomannut kuinka hullua nykyään on ajokorttihomma. Maakunnissa kaikki 17v saa kortin. Siskonpoika just sai, ens vuonna täyttää 18. Opetuslupaan riittää pelkkä ilmoitus. Ja nuorempi poika alkaa opetusluvalla ajamaan nyt 16 vuotiaasta.
Näyttää vähän saman henkiseltä kuinSeekerin seuraava projekti on näköjään jo pitkällä.
![]()
Mää voisin elää kanssa jos en harrastaisi mitään.Mihin ihmeeseen sitä rahaa syydetään? Minä olen elänyt jo kolme vuotta noin 1200€/kk -tuloilla enkä ole edes laihtunut![]()