Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on tässä töllössä pesiksen naisten finaali ja tabletilla Tps-Ässät. Ai miten niin ei mies voi multitaskaa. Juon kaljaakin samalla.

Nyt on meikäläisen juoma kohdillaan, konjakkitynnyrissä kypsytetty imperial stout. Aika ihanaa.

Toisin kuin Tapparan maalivahtipeli.

Mulla on tässä töllössä pesiksen naisten finaali ja tabletilla Tps-Ässät. Ai miten niin ei mies voi multitaskaa. Juon kaljaakin samalla.
Melkein sama. Tulosseuranta läppäriltä sekä pesikseen että lätkään. Telkkarissa youtubesta aamuinen snookersemi. Juomana toistaiseksi kahvi, mutta pitäs jaksaa käydä hakemassa tonicia ja sitruunaa, niin voisi tyypätä Virosta mukaan tarttunutta jotain käsityöläisginiä.

eipä siinä paljoa paljastettu, viemärissä painaumia, syy: usean epäonnistumisen summa
En ihmettele, jos viemärit painuu, kun lähes joka työmaalla täytöt tehdään aivan miten sattuu. Täyttöö kerralla puolimetriä ja sit lätkällä päältä. Pinnasta kovaa ja sisältä aivan pehmeetä. Siihen kun rakentaa viemärit, niin ongelmia tulee kun viemärit painuu ja on takalaskulla.

Ongelmia on jo nyt ja varmana lisääntyy kun nämä nykytalot on hetken ollut paikallaan.

Jos painaumia itse putkessa, niin se onkin sitten kiinni siitä, kuka on laittanut kiviä viemärin päälle.

Voi. Voi.

Avengers: endgame. Tähän asti on kestänyt että sen katson ja välttänyt tietääkseni olennaiset spoileritkin.

Nyt.

tenor.gif

Avengers: endgame. Tähän asti on kestänyt että sen katson ja välttänyt tietääkseni olennaiset spoileritkin.

Tapparan pelin jälkeen lähtee tämä. Paitsi jos valtra tekee seuraavan maalin niin sitten pyörähtää heti.

Back
Ylös Bottom