Mulla soi päässä Stindebinde bindemayer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla enää kauniin naisen raunio tuo, ikää vissiin ainakin tyyliin jotain eläkkeellä tms.?
Mulla vaan tinnitys. Jo kolmatta vuosikymmentä tauotonta.Mulla soi päässä Stindebinde bindemayer.
Pitäisikö ottaa käyttöön ryhmäkuri jos yksi tai useampi osallistuu kiusaamiseen joutuisi mahdollisesti koko luokka kärsimään jälki-istunnosta/puhuttelusta.
Vaimon sisko ainakin toteaisi "Oh James..."Nyt olis kuntit james bond saatana:
Gamo PT85 Tactical ilmapistooli 4,5 mm | Motonet Oy
![]()
Pitäiskö hakee tommonen tölkkien ammuskeluun takapihalla. Vähän ku frisbeegolfkori kotona. Ei tarvis lähtee radalle.
Mutta asiaan.
Eikös Jameksella ole edelleen se väsynyt Walther. Vai onko.
Koululääkäri vauhdissa osa 2.
Koululääkärit on ihan parhaita.Koululääkäri vauhdissa osa 2.
iso penis?Pieni ahdistus, aivan kuin elämästä puuttuisi jotakin. Vielä kun tietäisi mikä.
iso penis?
Pieni ahdistus, aivan kuin elämästä puuttuisi jotakin. Vielä kun tietäisi mikä.
Sai käyttää ihan urakalla neuvottelutaitoja venkuloivan 7v kanssa. Nää natiaiset on pääosin ihan hauskoja.Sehän on ihan ok puuhaa. Olin myös 12 vuotta sitten.
Lahdessa on hyvä rata (Mukkula). Kävin juopottelemassa muutama viikko sitten kaverin luona Lahdessa ja samalla heitettiin pariin kertaan tuo. Pirusti outtia ja kovalla tuulella oli muutamaan otteeseen vähän kujalla, mutta pääsääntöisesti mukava rata heittää näin meikäläisen tasoisellekin. On pitkiä väyliä, missä pääsee kiskomaan, on nousua, on puukujaa, perus alamäkiväylä jne. Jos on asiaa sinne päin, niin voi kyllä suositella.Lahden suunnilla en oo koskaan käyny, mutta tää Satakunnan alue, Treen seutu, Hyvinkää, Stadi ja Haminan suunnilla on tullut viskottua. Tänään pitäis mennä kokeilemaan Kyläsaaren frisbeegolfrata - Kyläsaaren Kiinteistönomistajat ry . Kulli Lampisen ja Seppo Pajun suunnittelema.