Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ei, mutta kesken juoksuaskeleen eteen siirtyvä jalka kopautettiin takaisin sinne tukijalan viereen, rähmälleenhän siinä menee. Vai meinasitko, että ois menny naamalleen ilman kosketustaki, ei pilkkua?

Se siitä, nämä tuomiothan ei enää muutu.
Itse en tällaista rikettä löydä edes hidastuksesta. Takajalkaan saattaa hipaista ja käsi on selässä, mutta aika kuoleva joutsen on Pukkikin, kun seuraa nilkkojenkin asentoa. Ei se tarkoita, etteikö rikettä voisi olla, mutta juuri siksi VAR, ettei olisi niin tulkinnanvaraista.

Käden olisin itekin viheltänyt ilman hidastuskuvia ja tähänkin auttaisi VAR :)

E. Käsitilanteesta en löytänyt parasta mahdollista kuvaa, mutta näyttää kuitenkin virheeltä. Käsi ponnahtaa takaisin kroppaan kiinni vedon voimasta. Kuvalaatu tossa tosin paska, joten tarttis paremman hidastuksen.

Viimeksi muokattu:
Meni loppupäivä pilalle, ku erehdyin kattomaan listan. Kaikki asiakkaat putkeen, ei mitään taukoja. Onneksi neuvolakin hoituu kylmiltään oikein sujuvasti. Kylläpä meinaa veeituttaa.

Aika harmiton mielisairaus tuo. Kannatan.

niinnon, Minä olen yhtä TÄ? kun kuulen että joku katselee oikeasti tosissaan telvision hömppäsarjoja

sitä myötähäpeän tunnetta, kun kuuntelen sivusta kun työmaan NAISet puhuu ruokapöydässä mitä sohviksissa tapahtui, ihan tosissaan vakavalla naamalla

tai bikrotter, kuuluvat katsovan sitäkin

niinnon, Minä olen yhtä TÄ? kun kuulen että joku katselee oikeasti tosissaan telvision hömppäsarjoja

sitä myötähäpeän tunnetta, kun kuuntelen sivusta kun työmaan NAISet puhuu ruokapöydässä mitä sohviksissa tapahtui, ihan tosissaan vakavalla naamalla

tai bikrotter, kuuluvat katsovan sitäkin

Annanny naisten kattoo ja keskustella hömppäsarjoista. Sillon ne on poissa miettimästä asioita jotka eivät heille kuulu.

Ei edes aamun kylmä suihku virkistänyt riittävästi. :sleep: Koin nukkuneeni ajallisesti riittävästi, mutta silti kauhea väsymys.

Ei suostu laittamaan kuvaa.
No olikin arveluttavaa materiaalia viikonlopun reissulta.
Kappas, olikin mukana.

Liitteet

• 20190909_165037.webp
    20190909_165037.webp
    65,3 KB · Katsottu: 190
Back
Ylös Bottom