Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin joo. Genelecistä kun on ollut puhetta, niin niiltä julkaistaan ensi viikolla 3 uutta SAM-kaiutinmallia. Katotaan mitä on tulossa, mutta jos tulee uutta vähän järeämpää 3-tiemallia (tyyliin 1237A, mutta tämän päivän suunnittelulla), niin voi vaihtua vielä subin hankinta pääkaiuttimien vaihtoon..

Olisiko @vokot suosituksia levysoittimeksi. En tiedä vehkeistä mitään, mutta mitä ottaa huomioon?

Etuvahvistimen tarvin, sitä ei Nodesta löydy, mutta ei liene ongelma levysoitinta katsellessa.

Onko millanen budjetti? Saako olla käytetty?

(meikämandariinilla Project RPM 1.3 + Ortofon 2M Blue talossa ja Dual 505-2 + OM10 tallissa)

3D03675F-7E21-4989-97E3-0812D0C8D0DE.webp

Tässä on ehtinyt pyhäaamuna harrastaa jo tulppahitsausta ja jälleenlatausta. Mutta kuntit vaan nukkuu.
Mulla jotenkin meni into noihin autojen pajotuksiin kun reggae aikana olin eräänkin kerran sunnuntaisin 7 aikaan pajottamassa romuja maanantai aamua varten tieliikennekelpoiseksi.
Ai miksi sunnuntai aamuna? Kun ei ehtinyt lauantaina saamaan valmiiksi...
- ei yhtään kaiholla muistellen -

Eilinen lähti lapasesta, onneksi jäi pari pommaccia jääkaappiin, niin ei tartte täysimääräisesti kärsiä.
Joo mullakin, otin sellaisen jättikokoisen ravintolahampurilaisen mutta en jaksanut edes syödä kaikkea.
Tämän sikailun kruunasin isolla mukilla cokista, zerona toki.

Mitä ihmettä.. syyskuun ensimmäinen päivä :woot:

Mitä ihmettä, mä oon 46v. Ei stn. Mutsi ja faija ajattelee että ei 75v. ole vielä vanha, 85v vasta. Mutta kyllä se ikä jalkaa jäytää ylöspäin syöden ja ei auta mikkään, lopulta se rouskaiseen pään pois ja palaudumme rakennuspalikoiksi. Viimeks söi multa silmät tuo ikä. Ulkonäkö-lähinäkö-kaukonäkö siinä järjestyksessä menee.

• Porsche Cayenne Turbo
    Tiedot
    4,0 l 404 kW/549 hv/770 Nm Automaatti

CO2
    309

Hinta sis. alv 24%
    148 480,00 €

Autovero
    117 405,75 €

Hinta yhteensä
    265 885,75 €

• Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid
    Tiedot
    4,0 l 500 kW/680 hv/900 Nm Automaatti

CO2
    110

Hinta sis. alv 24%
    180 400,00 €

Autovero
    14 401,06 €

Hinta yhteensä
    194 801,06 €
Sama moottori? Kun ajelee sillä samalla 309 co2 moottorilla akut painona mahassa, niin saa 100 tonnia alennusta autoverosta ja 70 tonnia ylipäätänsä. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom