Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Seniorin kanssa 2h oikeita toimistotöitä. Pistettiin pari huonetta uuteen järjestykseen. Kovin saavutus 2x2m kulmapöydän siirtäminen yhtenä kappaleena huoneesta toiseen. Ei löydetty työkaluja joten todettiin, että pitäkööt tunkkinsa, takit pois ja hommiin.
E: miehet teki sillä aikaa "töitä".

Seniorin kanssa 2h oikeita toimistotöitä. Pistettiin pari huonetta uuteen järjestykseen. Kovin saavutus 2x2m kulmapöydän siirtäminen yhtenä kappaleena huoneesta toiseen. Ei löydetty työkaluja joten todettiin, että pitäkööt tunkkinsa, takit pois ja hommiin.

Seuraavaksi seniOrin auton pesu ja vahaus.

Kuuntelin äsken Tauskin sinä vain biisin ja aloin miettimään miksi sekin mies on oikeasti niin mollattu?
Oliko se antanut sille Virpille joskus turpiin tjsp?

Kuuntelin äsken Tauskin sinä vain biisin ja aloin miettimään miksi sekin mies on oikeasti niin mollattu?
Oliko se antanut sille Virpille joskus turpiin tjsp?
1202772123.jpg

Elävien kuvien kokoelmassa on äkkiä laskien 28 jackie channin elävää kuvaa. Pari on ainakin hukassa.. :cautious: #kysyksjoku

Pitäisiköhän mun muuttaa johonkin tohtorin lähelle niin voitais yhdessä käydä Huhtapubissa.

Minä oon kyllä maailman surkein kaupankävijä. Tai en minä vielä mitään tyhmää ole tehnyt, mutta varmaan jossain kohtaa tulen tekemään jotain idioottimaista, koska olen niin hätäinen päätöksien tekemisessä.

Aivan. Kollegakin taisi kouluttautua tradenomista KTM:ksi töiden sivussa tuohon pariin vuoteen, mutta vaikutti paikoitellen olevan aika kiirus. Minä en niin ajatellut hoppua pitää, kun opinto-oikeuskin on mallia "ei vanhene", niin tekee omaan tahtiinsa, mutta kuitenkin niin, että koko ajan etenee.

Mitä noihin arvosanoihin tulee, niin aika paljon nelosta ja vitosta on pukannut itsellekin, mutta tulee kyllä olemaan kurssseja, joissa tulee olemaan enemmän tai vähemmän pihalla.

Gradu täytyy katsoa vielä ihan erikseen, miten sen kanssa tekee. Kandia ei ilm. tartte tehdä, kun on yksi ylempi tutkinta taustalla.
Joo, eihän siinä kahden vuoden aikana kauheesti vapaa-aikaa ollut. Mutta se olikin sellainen proggis, johon oli asennoitunut sillä mielellä, että 2 vuotta elämästä on lyhyt aika.

Suosittelen kyllä vahvasti kaikille, joita opiskelu oikeesti kiinnostaa. Pelkän tutkinnon takia. Ehkä ei. Ainakaan omalla alalla.

Back
Ylös Bottom