Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaikka ihmistä ei tunne niin silti jotkut on vain sellaisia ihmisiä joita ei pysty edes mielikuviksessa sovittamaan Toyota Verson ratin taakse.

Toyota Verson ratin taakse.

kenet pystyy?

tästä tulikin miele:n asia jota en myöskään ymmärrä

paikkakunnalla on takseina tojota versoja, kyllä siinä on isännällä ammattiylpeys kaukana! tuossatapauksessa työtä tehdään onely rahan tähären

B1F1322652E18DDB6B789B246011FB8CA1DDB41F

On kuolettavan tylsää kun päivän aiheenkin on sopivasti kuolema.

Viikonloppukin menee töiden parissa, mutta päätin kun tämä soppari loppuu niin en ainakaan heti ajatellut jatkaa töitä koulun ohella. Koska arvostan myös vapaa-aikaa.

en ainakaan heti ajatellut jatkaa töitä koulun ohella. Koska arvostan myös vapaa-aikaa.

Oon kans funtsinu kouluja pitkään. Ja käynytkin työn ohella dippaa ja maisteria ja lettutieteiden vihtori-opintoja, mutta jättänyt kaikki kesken koska vapaa-aika. Ja valinnut vapaa-ajan vastapuoleksi työn opiskelun sijasta koska raha. Tykkään rahasta. Rahalla voi ostaa elämiseen tarvittavia asioita.

Nyt oon vakavasti miettinyt kouluun palaamista, mutta en koulun penkille vaan liitu-taulun eteen. Voisin palkassa downshiftaa 50% jotta sais vapaa-ajan, stressittömyyden, matkustamattomuuden. Oonkin tietoisesti pedannut tätä petiä jo useamman vuoden. Nyt tuntuu siltä että pitäis laukaista downsift vaihe pikaisesti.

Minä olen ihan aidosti tykännyt naputella noita kouluhommia duunipäivän jälkeenkin. Eipä noita muuten jaksaisi enää tehdäkään, jos ei oikeasti kiinnostaisi. Välillä tulee jotain ihan aitoa substanssiakin, jota voi duunissa vähän jalostaa tarvittavaan muotoon.

Minä olen ihan aidosti tykännyt naputella noita kouluhommia duunipäivän jälkeenkin. Eipä noita muuten jaksaisi enää tehdäkään, jos ei oikeasti kiinnostaisi. Välillä tulee jotain ihan aitoa substanssiakin, jota voi duunissa vähän jalostaa tarvittavaan muotoon.
Oli omasta mielestäkin kivaa. Työn ohella ins.->DI alle kahessa vuodessa vitosta hipovalla keskiarvolla (koska oli kivaa).

Edellisestä tuli mieleen että miksei puoliperävaunukuskia kannata pyytää arkunkantajaksi?
Se alkaa heti huutaa että missä vitussa on trukkikuski.

Back
Ylös Bottom