Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

LRM_EXPORT_168280897811103_20190817_151747204.webp

#poks

Kait ne lahkeet tekee housut. Muuten olisi housu.
Se juuri näin. (y)

Ja hyvät farkut löytyi. Käskin samantien ostaan kaksi paria.

Toin ameriikasta kolme paria leviksiä, kun olivat alta puolhintaa meikäläisistä hinnoista. Mun mielestä ovat paksumpaa ja paremman oloista kangasta kuin täältä ostetut. HInta/laatu suhde ei vakuuta täällä.

Oikein farkkuisia farkkuja ei kai tahdo enää löytää? Niissä kun tuntuu olevan jotain muuta materiaalia mukana, kun ne venyy ja paukkuu.
Tosin en ole itse kaupasta ostanut farkkuja vuosiin niin tieto on aika hataralla pohjalla.

Se juuri näin. (y)

Ja hyvät farkut löytyi. Käskin samantien ostaan kaksi paria.

Oikein farkkuisia farkkuja ei kai tahdo enää löytää? Niissä kun tuntuu olevan jotain muuta materiaalia mukana, kun ne venyy ja paukkuu.
Tosin en ole itse kaupasta ostanut farkkuja vuosiin niin tieto on aika hataralla pohjalla.
Ei varmasti veny, mulla on naisten murheet kun perse levinnyt niin paljon että vaikka sais housut kiinni niin kyykkyyn ei pääse farkut jalassa.
(istunut varmaan liikaa)

Oikein farkkuisia farkkuja ei kai tahdo enää löytää?

Kyllä niitä on paljonkin, miehille. Mutta aika vähän suomesta ja hinnat on hieman enemmän kuin leviksillä jenkeissä (100e ja ylöspäin). Japanilaiset erityisesti on kovia tekemään näitä. Ekat ostin 1,5v sitten, nyt on aika monta paria. Läpikuultavasta kankaasta semmosiin mitkä seisoo ilman ihmistäkin. 100% puun_villaa.

Kyllä niitä on paljonkin, miehille. Mutta aika vähän suomesta ja hinnat on hieman enemmän kuin leviksillä jenkeissä (100e ja ylöspäin). Japanilaiset erityisesti on kovia tekemään näitä. Ekat ostin 1,5v sitten, nyt on aika monta paria. Läpikuultavasta kankaasta semmosiin mitkä seisoo ilman ihmistäkin. 100% puun_villaa.
Miksi sulla on läpikuultavia housuja?

Käytii kahtelemassa vuodesohvaa. Se on kurjaa ku istuu kunnolliselle sohvalle ja haluaa sitten sen.

Mitäs kurjaa siinä on? Ostaa pois.

e: kokemuksen pohjalta sanoisin että halpa ja keskinkertainen soffa tulee paljon kalliimmaksi kuin kunnollinen ja kalliimpi. t. soffakingi

Viimeksi muokattu:
Mitäs kurjaa siinä on? Ostaa pois.

e: kokemuksen pohjalta sanoisin että halpa ja keskinkertainen soffa tulee paljon kalliimmaksi kuin kunnollinen ja kalliimpi. t. soffakingi
Näinpä.
Eiköhän me huomenna sorruta ostamaan. Sitten alkaa harmittaa olohuoneen huonompi sohva :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom