Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20190816_174243.webp

Pitikin kysyä joko oot käväissyt torilla :LOL: Jos ois reipas kävis tänään torilla, koska syömiset tänään jo muutenkin vähä retuperällä!

Torilla. Missä sylvi?

Minä ostin tänään vain vihanneksia, hedelmiä ja valtaisan makeita mansikoita. Huomenna uusi kierros ja puolihallittu viikonloppurepsahdus eli juustoja, pizzaa, leivonnaisia ja muuta vastaavaa!!

Olin restoratiivisessa joogassa. Pitäisi rentoutua ja hengittää rauhaisasti asennossa, joka sattuu ja josta ei lopuksi meinaa päästä ylös. Eilen oli fysioterapeutin lantiokoriin keskittyvä kehonhuoltotunti: kuulemma tosi terveellistä - tänään piti kävellä hassusti kun vasen jalka on jotenkin väärässä asennossa :cautious:

Seuraavaksi kokeilussa todennäköisesti teho-osaston terminaalipotilaiden vaakatasojumppa. Pakko minun on olla hyvä edes jossain ryhmässä :mad:

Seuraavaksi kokeilussa todennäköisesti teho-osaston terminaalipotilaiden vaakatasojumppa. Pakko minun on olla hyvä edes jossain ryhmässä :mad:

Ohjaaja huomauttelee jatkuvasti liian korkeasta sykkeestä,kaikki muut osaavat.Yritä nyt Sylvi sinäkin,ei tämä ole niin vaikeaa!

Kätevää käyttää miesolennon sukkia. Ainoastaan 8 numeroa liian isot. En jaksanu aamulla ehtiä toisiakaan, kun ensimmäisenä tarttui näppeihin.

Back
Ylös Bottom