siihen ei muuten moni pystyisi.
Eikä olkapäät kestäisi. Vaikka sielu pystyisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siihen ei muuten moni pystyisi.
tsek ja letut hillolla/kermavaahdollaHernekeitto.
Kolmatta kertaa tällä viikolla paltsuja täynnä 10-13. Lisäks paltsuja aamupäivällä ja iltapäivällä. Miten järkeilette että työpäivän tärkein osio, eli lounas, hoituu?
Mä olin ekassa kesätyöpaikassa ja sieltä oli kaveri jäämässä varastomiehen hommista eläkkeelle.
Oli mennyt firmaan 15 vuotiaana ja täytti 65 niin tasan 50 vuotta tuli täyteen varastomiehen samassa firmassa, siihen ei muuten moni pystyisi.
Aika tiukka setti.Mä olin ekassa kesätyöpaikassa ja sieltä oli kaveri jäämässä varastomiehen hommista eläkkeelle.
Oli mennyt firmaan 15 vuotiaana ja täytti 65 niin tasan 50 vuotta tuli täyteen varastomiehen samassa firmassa, siihen ei muuten moni pystyisi.
Siinäpä hyvä esimerkki pesunkestävästä demarista.Meidän varastomies ollu täällä kohta 30 vuotta, 56 ikää.
Varsinkin vanhemmiten kyllä hidastunu filmi, mutta sillähän siitä selviää ettei riehu.
Seuraamalla toimintaa voin antaa vinkkejä pitkäkestoiseen varastomiehen uraan:
-älä kanna metriäkään jos voit siirtää pyörillä
-liu'uta ja hivuta
-tee omaan tahtiin, älä kiirehdi, omistajien huolia
-kieltäydy ylitöistä
-pidä tauot silloin kuin aina olet pitänyt, vaikka mikä helvetti olisi irti
-kävele aina hitaasti
Työntekijässä luotettavuus kuitenkin tärkeintä, ei dokaa eikä ole saikuilla, niin summa summarum hyvä työntekijä.
Paljonko arvioisit tuona ajanjaksona tapahtuneen kuittisäätöä ja veronkiertoa? Puhutaan kymmenistä vai sadoista tuhansista?No mutta, ensivuonna mulla on oman firman 25v synttärit.
Kyllä nyt on toimittajilla aiheet vähissä.
Valeuutisia lisääväärin
todelliset uutisoinninaiheet olisivat niin rankkoja juttuja, että tuollaisilla kevyillä valeuutisilla yritetään vain saada imisten huomio harhaantumaan pois todellisuudesta
#pahoinvointiyhteiskunta
#pahoinvointiyhteiskunta
Veikkaan että on 6/5.Valeuutisia lisää
Tarantinon uusin 5/5
Quentin Tarantino ohjasi jälleen viiden tähden mestariteoksen: Tällainen on Once Upon a Time in Hollywood