Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kolmatta kertaa tällä viikolla paltsuja täynnä 10-13. Lisäks paltsuja aamupäivällä ja iltapäivällä. Miten järkeilette että työpäivän tärkein osio, eli lounas, hoituu?

Merkitsemällä sen lounasajan kalenteriin heti, jos joku varaa jotain palaveria 11-13 välille. Kutsun hyväksymisen jälkeen siis oma varaus, jotta ei ehdi seuraava buukata jotain muuta niin, että syöminen vaarantuu.

Mä olin ekassa kesätyöpaikassa ja sieltä oli kaveri jäämässä varastomiehen hommista eläkkeelle.
Oli mennyt firmaan 15 vuotiaana ja täytti 65 niin tasan 50 vuotta tuli täyteen varastomiehen samassa firmassa, siihen ei muuten moni pystyisi.

Meidän varastomies ollu täällä kohta 30 vuotta, 56 ikää.
Varsinkin vanhemmiten kyllä hidastunu filmi, mutta sillähän siitä selviää ettei riehu.
Seuraamalla toimintaa voin antaa vinkkejä pitkäkestoiseen varastomiehen uraan:

-älä kanna metriäkään jos voit siirtää pyörillä
-liu'uta ja hivuta
-tee omaan tahtiin, älä kiirehdi, omistajien huolia
-kieltäydy ylitöistä
-pidä tauot silloin kuin aina olet pitänyt, vaikka mikä helvetti olisi irti
-kävele aina hitaasti

Työntekijässä luotettavuus kuitenkin tärkeintä, ei dokaa eikä ole saikuilla, niin summa summarum hyvä työntekijä.

Mä olin ekassa kesätyöpaikassa ja sieltä oli kaveri jäämässä varastomiehen hommista eläkkeelle.
Oli mennyt firmaan 15 vuotiaana ja täytti 65 niin tasan 50 vuotta tuli täyteen varastomiehen samassa firmassa, siihen ei muuten moni pystyisi.
Aika tiukka setti.

Meidän varastomies ollu täällä kohta 30 vuotta, 56 ikää.
Varsinkin vanhemmiten kyllä hidastunu filmi, mutta sillähän siitä selviää ettei riehu.
Seuraamalla toimintaa voin antaa vinkkejä pitkäkestoiseen varastomiehen uraan:

-älä kanna metriäkään jos voit siirtää pyörillä
-liu'uta ja hivuta
-tee omaan tahtiin, älä kiirehdi, omistajien huolia
-kieltäydy ylitöistä
-pidä tauot silloin kuin aina olet pitänyt, vaikka mikä helvetti olisi irti
-kävele aina hitaasti

Työntekijässä luotettavuus kuitenkin tärkeintä, ei dokaa eikä ole saikuilla, niin summa summarum hyvä työntekijä.
Siinäpä hyvä esimerkki pesunkestävästä demarista.

Mulla pisin työsuhde on tainnut olla 4 vuotta. Sitten konkurssi/orja myyty toiseen firmaan/kenkää yt:stä.

No mutta, ensivuonna mulla on oman firman 25v synttärit.
Paljonko arvioisit tuona ajanjaksona tapahtuneen kuittisäätöä ja veronkiertoa? Puhutaan kymmenistä vai sadoista tuhansista?

Ja kyllä voit kertoa, tuskin näitä kukaan lukee.

Kyllä nyt on toimittajilla aiheet vähissä.

väärin

todelliset uutisoinninaiheet olisivat niin rankkoja juttuja, että tuollaisilla kevyillä valeuutisilla yritetään vain saada imisten huomio harhaantumaan pois todellisuudesta

#pahoinvointiyhteiskunta

Back
Ylös Bottom