Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En pysty mitään muuta ajattelemaan kuin tissejä.

16384778.gif

Mä olen samoilla linjoilla.
Että samaa sukupuolta olevan kanssa olisi varmasti helpompi asua. Mutta kun ei pillun nuoleminen kiinnosta. Niin ihana kuin tuo miesihminen on niin kyllä miesten kanssa vaan on aina omat metkunsa.

Koulussa joskus yritin jutella armeijasta naisten kanssa, vaihtui muuten puheenaihe nopeasti vauva ja hääjuttuihin. Sitten olin oikeastaan hiljaa.

Vaikka itse asiassa en ollut armeija puheenaiheen aloittaja.

NaisAsiakas oli harmissaan, kun riskitietoihin oli kirjattu penis-allergia.
Minäkin olisin ollut. :whistle:
Tänään kirjasin riskitietoihin hoitotahtoa ja mua ihan vähän nauratti. Tahdon kirjoittaja oli sitä mieltä, että jos jostain syystä menettää toimintakyvyn eikä voi enää itse ilmaista tahtoaan niin toivoo, että hänelle tarjoillaan hyvää ruokaa, joka voi sisältää mm. suklaata ja kermaa. Sekä joskus voi tarjota myös hyvää viiniä. Mikäs siinä. (y) Kukas sitä nyt pahaa viiniä haluaisikaan.

On se kumma kun kanelin perässä pitää juosta kaupasta toiseen.

Minäkin olisin ollut. :whistle:
Tänään kirjasin riskitietoihin hoitotahtoa ja mua ihan vähän nauratti. Tahdon kirjoittaja oli sitä mieltä, että jos jostain syystä menettää toimintakyvyn eikä voi enää itse ilmaista tahtoaan niin toivoo, että hänelle tarjoillaan hyvää ruokaa, joka voi sisältää mm. suklaata ja kermaa. Sekä joskus voi tarjota myös hyvää viiniä. Mikäs siinä. (y) Kukas sitä nyt pahaa viiniä haluaisikaan.

On se kumma kun kanelin perässä pitää juosta kaupasta toiseen.
Voisko sinne kirjoittaa että jos on kestoerektio ja tiedottomassa tilassa niin hoitsut voi käyttää hyväkseen?

Back
Ylös Bottom