Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toisesta menee etusormi läpi ja toisesta kaksi etusormea, kun on vähän revennyt. Eli ei mene. Minkä ihmeen takia joku haluais tökkiä penistä venytyksiin? Vai onko sulla itsellä yleensä tarve tunkea omaa jäykistynyttä penistäsi jokaiseen reikään minkä näet vai mistä tää kysymys nyt kumpuaa?
ei ole tarvetta, kumpuaa (ehkä) lähinnä kun olen kuunnellu Jaajoa liikaa. Kun se just selitti että kun on kulli läväri ja sitten napakoru niin saa nakujuoksun aikana telakoitua sen kullin siihen napakoruun kiinni niin ei hakkaa reisille, mutta kusta ei kannata. Eli ei kannata analysoida, täältä tulee pelkkää paskaa....

ja kun noista venytyksistä ej ole mitään hyvää sanottavaa niin en kommentoi enempää.

Screenshot 2019-08-14 at 12.46.56.webp

Viimeksi muokattu:
Ja nimenomaan vastaanottajana. Vai tä? Kui teil siä Poris?

Vastaan ottamisesta on enemmän kokemusta.

Ennenkuin homoksi haukutaan niin mieluummin asuisin homon kanssa ja homostelisin päivät pitkät, kuin naisen kanssa. Naiset on niin helvetin vaikeita. Mutta homostelu ei sytytä, päinvastoin karvanen perse ja siitin on enemmän luotaantyöntäviä niin pakko on nais-immeiseen tyytyä.

Ennenkuin homoksi haukutaan niin mieluummin asuisin homon kanssa ja homostelisin päivät pitkät, kuin naisen kanssa. Naiset on niin helvetin vaikeita. Mutta homostelu ei sytytä, päinvastoin karvanen perse ja siitin on enemmän luotaantyöntäviä niin pakko on nais-immeiseen tyytyä.
Pakko sanoa että tämä oli aika yllättävä tieto.

Mieti nyt vielä.

Ootteko ite asunu naisen kanssa? Mä olen. Ainakin 13 vuotta putkeen.
Ootteko asunu homon kanssa? Mä en. Ei se ainakaan kamalampaa voi olla? Ei siis mitään naismaista homoa vaan rehti miehekäs karhu-homo.

ei ole tarvetta, kumpuaa (ehkä) lähinnä kun olen kuunnellu Jaajoa liikaa. Kun se just selitti että kun on kulli läväri ja sitten napakoru niin saa nakujuoksun aikana telakoitua sen kullin siihen napakoruun kiinni niin ei hakkaa reisille, mutta kusta ei kannata. Eli ei kannata analysoida, täältä tulee pelkkää paskaa....

ja kun noista venytyksistä ej ole mitään hyvää sanottavaa niin en kommentoi enempää.

Jaa sä kuuntelet jotain Jaajoa. No ei sitte mitään.

Omaa ulkonäköä on aika paljon vuosien varrella negatiivisesti kommentoitu niin voin sanoa, että jos ei jonkun ulkonäköön liittyen oo mitään hyvää sanottavaa niin parempi tosiaan pitää se turpansa kiinni.

Ootteko asunu homon kanssa? Mä en. Ei se ainakaan kamalampaa voi olla? Ei siis mitään naismaista homoa vaan rehti miehekäs karhu-homo.

Kyllä se karhu-homoki voi olla aikamoinen ämmä. Kyllähän heteromiehetki välillä on.

Gonzaless voisi nyt jouluna käydä tsekkaamassa sen käyräsaaren miesten joulusaunan? Sitä kun mainostetaan joka vuosi, nyt kun tämä homostelu tuli puheeksi.

Jos se on ihan käymisen arvoinen niin pakkismiittiä samaan paikkaan

Mitens tuo Miehelä miesten juhannus? Se missä on miehekästä syötävää ja homo-kirppis.

Eiku ennen kuin asia menee enempää väärille raiteille niin homostelu on iljettävää enkä tähän kykene. Mutta noin hypoteettisesti varmasti olis elo helpompaa jos ei tarvis naisia kattella. Mutta kun niillä on
pillu
, niin ei voi mitään.

Mä olen samoilla linjoilla.
Että samaa sukupuolta olevan kanssa olisi varmasti helpompi asua. Mutta kun ei pillun nuoleminen kiinnosta. Niin ihana kuin tuo miesihminen on niin kyllä miesten kanssa vaan on aina omat metkunsa.

olen asunut 5vuotta soluasunnossa kolmen eri miehen kanssa, sen jälkn olen asunut yksin, onely

en haikale miehen kanssa asumista

Back
Ylös Bottom