Deleted member 126401
Miten sä saat sun munkit lomailee?
Lomalla kuvauksista
Kattelin muuten viime kesän liittämiäni tiedostoja ja mähän oon ollut aivan irti
Rauhoittuminen tekee hyvää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten sä saat sun munkit lomailee?
Muistinvirkistykseksi?Lomalla kuvauksista
Kattelin muuten viime kesän liittämiäni tiedostoja ja mähän oon ollut aivan irti
Rauhoittuminen tekee hyvää![]()
Muistinvirkistykseksi?
No niin mulla on. Ajattelin vain näiden muiden etua. Olenhan kohtelias herrasmies...Runkkari, sullahan piti olla kaikki tallessa![]()
Loistava parkkipaikka. Kiitos.Siin on yleinen parkkis Ratinaa vastapäätä hieman piilossa, joka on 24h parkkis ja siis myös kohtuu halpa. Voimakadun kautta ajo Tampereen Sähkölaitoksen/Tampereen Sähköverkon "sisäpihalla" (Oletuksena, että olet muuten maksulliseen aikaan tulossa)
24/7.Kauanko oli maksimi parkkeerausaika? Muistaako heli stö.

mojovat soundit soundcheckissä
Hmmm.. Voin myydä. Kaupanpäälle kuvien kohteen (jo puhki nuuhkittuja) aluskalsareita.Mulla ei ole niitä kuvia tallessa kun olin vielä silloin onn… suhteessa.
Oon nyt vähän romanttisella tuulella, kun kajareista soi Leon versio Kiss From a Rosesta.

Kai sen vois tuupata pörssiin ja käyttää niitä vakuutena lainaan joilla sit ostaa hirttä ja niiden kasaamiselle maa-alue.
Nää on tietysti näitä, mihin ei pitäs sanoa, mutta tää on kyllä aika kamala versio alkuperäiseen verrattuna.. :D Biisi sen sijaan hieno.Oon nyt vähän romanttisella tuulella, kun kajareista soi Leon versio Kiss From a Rosesta