Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lyhyt ei vaan saa pompattua niin korkealle koripallossa eikä lentopallossakaan kuin kaksimetrinen. No lentopallossa liberot voi olla pätkiä, eli 180-senttisiä mutta se ei riitä sit muihin paikkoihin.

Onkohan olemassa vertaisarvioitua kansainvälistä tutkimusta, koskien ajossa olevan auton ominaisvärähtelytaajuuden vaikutuksesta kuljettajan aineenvaihduntajärjestelmään? Eli kiihdyttääkö autolla ajaminen kuljettajan virtsaamistiheyttä.

Ja onko tässä globaali autovalmistajien ja huoltoasemaketjujen välinen salaliitto taustalla?

Nimimerkkillä, ”Pissattaa2019”

No nyt vaihtui työpaikkalounaan iän ikuiset nakkikastikkeet ja seitileikkeet vähän parempaan. Eilen grillattua häränrintaa ja tänään karitsanniskaa. Jälkkärinä mansikoita ja mascarponea. Hyvähyvä.

Uusi työpaikkaravintola tässä meillä siis. Hei vaan kollegat. :oujee:

Meillä aukesi konttorin viereen kanssa pari uutta yhden vanhan tilalle. Toinen on ollut ihan farssi ainakin nyt heti avauksen jälkeen. Toinen varsin asiallinen.

Vanhan ruokapaikan henkilökunta oli mukavaa ja oli leppoisa käydä, niin vähän harmi, kun vaihtui. Ruokakin oli pääsääntöisesti täysin hyvää.

Nyt toki etänä ja kohta thaikkubuffa.

En tiiä mitä Kiinalaisista kirjoittelette, mutta frendi kävi taannoin Kiinassa, jossain periferiassa katsomassa jotain konepajaa. Lensi paikalliskoneella kyläpahaseen ja oli ainoa länkkäri koneessa. Lisäksi ++100kg pitkä skrode kaljupää. Sanoi että hän oli suuri nähtävyys koneessa, lapset juoksi vierelle tuijottamaan että mikä vittu tuo on :D

Työpäivän jälkeen voisi hieman rentoutua ja käydä tekemässä yhden helpon akselitiivisteen vaihdon.

Jahas. Sijoitusvinkkejä voi antaa.

0775B048-AEBC-4F5B-A5BA-C98FBC5E0394.webp

En tiiä mitä Kiinalaisista kirjoittelette, mutta frendi kävi taannoin Kiinassa, jossain periferiassa katsomassa jotain konepajaa. Lensi paikalliskoneella kyläpahaseen ja oli ainoa länkkäri koneessa. Lisäksi ++100kg pitkä skrode kaljupää. Sanoi että hän oli suuri nähtävyys koneessa, lapset juoksi vierelle tuijottamaan että mikä vittu tuo on :D

Jotenkin yllättää, että noinkin isossa maassa enää mikään yllättäisi mutta varmasti tuollakin on enemmän ja vähemmän mestoja jossa ei ole vieläkään länkkäreitä nähty. :D Sittenkun jossain aasian maissa ollaan liian lähestyvää porukkaa että jengi tulee varmaan ihollekin. Meilläkin oli joskus taannoin koulussa korealaisia vaihto-oppilaita minulle oli jo suuri hämmennys, että yksi niistä piti linja-autossa tukea minun olkapäästäni eikä edes tunnettu muutenkuin että oltiin ehkä kaksi kertaa nähty ohimennen.

Mutta minä vietin nuoruuteni sellaisella pienellä paikkakunnalla, että oikeasti hämmästyin kun yksi päivä kadulla käveli vastaan tummaihoinen jamppa. Mutta en minäkään mennyt naamatuntumalle hiplailemaan vaikka leffoissa ja isolla kirkolla olenkin vastaavia nähnyt.

Se on se ikä vaan kun kolkuttelee siellä kertomalla että virtsaamistarve tihentyy.
Minä olen hoitanut ongelman niin etten juo nesteitä, paitsi alkoholipitoisia.
Virtsatessa tosin kuuluu vain kolinaa pisuaarissa mutta pikkujuttu.

Back
Ylös Bottom