Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Missä vaiheessa minä, miesoletettu joka ei koskaan ole osannut pukeutua (mr verkkari/collari, silloin kun ne eivät olleet muodissa), olen alkanut ostamaan satojen eurojen vaatekappaleita?

Jotka eivät oikeasti näytä miltään erikoiselta. TÄ?
Siinä vaiheessa kun nainen sai selville sun tunnusluvun?

Missä vaiheessa minä, miesoletettu joka ei koskaan ole osannut pukeutua (mr verkkari/collari, silloin kun ne eivät olleet muodissa), olen alkanut ostamaan satojen eurojen vaatekappaleita?

Villi veikkaus, ihan huomaamatta ajan saatossa, sen jälkeen kun naisoletettu aloitti manipulaationsa.

Ajattele, niin monta työkalua puuhastelutallille (ja senkin) ois voinu niillä rääsyrahoilla ostaa...

Jos huomenna pääsis tankkaan. Riippuu pankista.

Kikkeli sentään silti, menetin Genon noususta jo yli 6 %. Tai no on sitä, mutta olisin halunut lisää jo eilen.

Siinä vaiheessa kun nainen sai selville sun tunnusluvun?

Villi veikkaus, ihan huomaamatta ajan saatossa, sen jälkeen kun naisoletettu aloitti manipulaationsa.

Ajattele, niin monta työkalua puuhastelutallille (ja senkin) ois voinu niillä rääsyrahoilla ostaa...

Ei tässä naisella ole muuta roolia kuin paheksunta ja silmien pyörittely. Ihan äkisti vielä parin vuoden aikana alkanut, kummallista. Vihaan kyllä edelleen pukuja, ja kaikkia kauluksellisia paitoja.

James käynnistää potkukelkkaansa nelosella.

Siinä vaiheessa ku ne sun epämuodikkaat vaatteet alkoi olla muodikkaita.

onneks farmarinhousut on aina muodissa

Suaki kattelis mielellään useemmin puku päällä.

Harmittaa ku ite näyttää nykyään virtahevolta kaikissa hienoissa juhlamekoissa. Olen alkanut haalimaan säkkimäisiä vaatteita niin ei harmita niin paljoa.

Harmittaa ku ite näyttää nykyään virtahevolta kaikissa hienoissa juhlamekoissa. Olen alkanut haalimaan säkkimäisiä vaatteita niin ei harmita niin paljoa.
Screenshot_20190806_212936.webp
Virtahepouden vuoksi ostin tämän. Näyttää pukevan myös hoikkaa ihmisolentoa.

eli suosittelet myymään kaikki pois: välittömästi?

osake oli silloin kun ostin op:n ostosuosituslistalla, heillä oli vshva usko menestykseen
No en mä uskalla enää tässä kohtaa suositella mitään tämän osalta. Kaikki on mahdollista. Riippuen millä hinnalla ostit, (ilmeisesti n. 4 euron pintaan?) ja siitä, uskotko, että pikku nousun myötä saat omas takasin. Kyllä se siitä vielä johonkin nousee, ennen lopun alkua. Eli siinä mielessä suosittelen pitämään. Lähellekään viime kevään lukemia ei tule menemään enää koskaan.

Yhtiön kanssa tekemisissä olleena, en olisi alun alkaenkaan koskenut pitkällä tikullakaan. Mutta enpä viitsi enempää avata, ettei tule kirjoiteltua ohi suunsa.

Back
Ylös Bottom