Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kovat on liksat kun koko työuran voi suunnitella tuon mittaiseksi.
Jooo, helppoa rahaa, paljon.

Minulla on ongelma. Pitäisi kirjoittaa jotai tekstin pätkää eläköityneelle kollegalle. En ole ollut hänen kanssaan pahemmin tekemisissä. Mitä ihmettä mä raapustelen? Ehdotuksia? Asiallisia.

Jooo, helppoa rahaa, paljon.

Minulla on ongelma. Pitäisi kirjoittaa jotai tekstin pätkää eläköityneelle kollegalle. En ole ollut hänen kanssaan pahemmin tekemisissä. Mitä ihmettä mä raapustelen? Ehdotuksia? Asiallisia.

Sinä katselet ikkunasta työmyyriä oravanpyörässä. Liikkuvat nopeasti leaut rinnassa.

Mutta sinun katseessasi on myötätuntoa, oravanpyöräsi pysähtyi hymysi nyt mairea.

Voit aamuisin kääntää kylkeä, ei suotta tarvitse kiirehtiä. Ei miettiä potilaita ei heidän vaivoja. Voit vaikka meren rannalla katsoa ohi lipuvia laivoja tai meren aaltoja.

onnittelukortti_paskakauppa.webp

Riippuu tietysti siitä kuinka asiallisuus määritellään.

^ njoo, ehkä tuo loppu oli vähän pannukakku, vaikka tarinaa ja hahmoja rakennettiin varsin hienosti tuohon saakka.

Uudet sarjat jo kehissä. Strike Back oli varsin asiallinen yhtä floppikautta lukuun ottamatta.

Joku uusi sarja pitäisi Netflixistä löytää. Saa suositella.

Saa sisältää juonittelua ja kieroilua, kun oma elämä on niin tasaista.

"Katotko pikasee tän, ku potilas soitti ja en oikee tiiä, mikä sillä ongelmana..."
Oon nyt pikasee 40min yrittäny saaha jotai tolkkua aikaseks.

Doven de-odorantti ei kyllä pidä siinä määrin mitä säärimurtumien leikkaaminen vaatii. Hmpf. Tarttee hakea uus Erisan.

Saa sisältää juonittelua ja kieroilua, kun oma elämä on niin tasaista.
Noilla spekseillä, niin jos oot jotenkin Blacklistilta välttynyt, niin se on aika kova varsinkin alkupäästä kausia. Homeland kanssa ja paranee melkein edetessään. Suitsin varmaan kaikki nähnyt... Siitähän tuli uusi kausikin aika hiljattain Netflixiin ja on itsellä vielä katsomatta.

Ozark tuntuu putoavan kanssa useammalle. Ite en ihan osaa sanoa, pidänkö vai en :D Ollu nyt tauolla katsominen pidemmän aikaa.

Mua kans väsyttää. Onneksi on pieni loman pätkä tässä vielä niin saa nukkua vaikka viidet päikkärit, jos siltä tuntuu.

Mutta Blacklisthän on täysin luokattomalla käsikirjoituksella, huonolla dialogilla ja vielä huonommilla näyttelijäsuorituksilla kyllästetty D-luokan sarja.

Eli jotkut voivat pitää sitä ”hyvänä”, sillain huonolla tavalla.

Back
Ylös Bottom