Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi hanhien metsästys ja suojelu on ihan älytön kuvio. Merihanhien metsästys alkaa nyt jo aikaisin elokuussa ja aika vähäinen kanta romahtanut tietysti. Valkoposkihanhia ei sitten saa metsästää ollenkaan. Pistäisivät vähälukuisille meri- ja metsähanhille metsästyskiellon joku vuosi kokonaan ( ja niiden mukana ammuttaville viimesille kiljuhanhille) ja sitten sen sijaan vois paukutella yhden vuoden valkoposkihanhia.
Mun mielestä kyllä ihan makeeta että täällä etelässäkin jotain luonnonnäytelmää kun nuo valkoposket parveilee. Tietty parempi jos olis jotain laajoja metsästyskieltoalueita täälä etelässä (tai ylipäätänsä jossain Suomessa) missä vois tirpat lepäillä rauhassa kaupungin ulkopuolella.

Laiska dorka kysyy (kesälomalla, hiprakassa ja oikeasti dorka sekä heikkovoimainen), että onnistuisko Westside vs. World -dokkarin vuokraaminen/näkeminen ilman VPN:ää kotimaasta käsin?

Ihmiset, käyttäkää turvavöitä.

Ni! Kotikotona kun olin joskus käymässä niin siirsin auton etupihalta takapihalle ja isoveli tästä minua pilkkasi.

Tosin täytyy tunnustaa etten laittanut kypärää päähän, kun joskus ajoin moottoripyörän takapihan autotallista etupihalle. Siitä sain noottia iskältä.

Hiljaista on.
IMAG2469.webp

Ohhoh. Tämän vuoden Weekend- festivaalit taputeltu.
Kolmena vuotena peräkkäin olen saanut olla autokuski. :LOL:

Näin unta, jossa olin menossa avustamaan leikkausta. Ihmettelin, miksi steriilit piti laittaa päälle siivouskomerossa. Sen jälkeen olisi pitänyt pujotella saliin ties miten pitkä matka. Ei onnistunut.

Tänään on loman paras päivä: ilalla nukkumaan mennessä ei tarvitse virittää herätyskelloa soimaan kukon laulun aikaan.

Mun mielestä kyllä ihan makeeta että täällä etelässäkin jotain luonnonnäytelmää kun nuo valkoposket parveilee.

Ei muuta kuin osallistumaan perinteiseen suokkimiittiin niin näkee sitä luonnonnäytelmää kun yrittää etsiä vähäpaskaisen pläntin maasta.

Back
Ylös Bottom