Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä sarja. Minä pidin, kun joskus tsiikailin.
Katsoin sitä sun mainostamaa Vietnam juttua joka oli kyllä hyvä, selventää tosi hyvin miksi jenkit ylipäätään siellä oli ja joskus asiaa miettinyt niin nyt tuli sekin selväksi.
Oletko muuten katsonut vastaavaa Koreasta? Se taisi olla Netflixissä ja oli ihan pienestä kiinni ettei sielläkin olisi käytetty ydinasetta.

Toi laivasarja on vaan niin kirpaisevan totuudenmukainen monesta kehtaa että myötähäpeä on niin isoa että pakko antaa joidenkin kohtien mennä vaan ohi :LOL:

Se ois aidan maalausta, jos keli sallii.

6D534B02-614C-45E1-A3ED-EE8273BC6D8E.webp

Joku kerää marjoja alle 50 m päässä pihasta.
Olen pihalla, koirat irti. Pari kertaa olen karjaissut koirille, ettei mennä katsomaan mutta jos tuo marjastaja tulee vielä lähemmäs, niin en enää kiellä. Tässä vaiheessa on varmasti tietoinen irti olevista koirista.

Enkä taatusti mene sisälle koirineni, saati kytke niitä.

ps. Enkä kyllä keräisi marjoja selvästi tallatun polun vierestä varsinkaan tajuttuani, että pari isoa koiraa ulkoilee ko. maastossa päivittäin.

Aamukahvilenkki hieman venähti, mutta tulipahan käveltyä. Puijolla metikössä kertaalleen nilkan nivelsiteiden venyttelyä. Ei näkyny karhua, eikä hirviä.

Back
Ylös Bottom