Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika montaakin ruokaa pystyy nykyään tekemään herKullisemmaksi kotona kuin ravintolassa. Varsinkin tusinaravintoloissa.
Näin se kyllä on. Juurnäin.

Ainoa miinus siitä, että jumalaton työ keitellä esim herKullista punkkukastiketta kasaan liedellä. Siksi paremmat pöperöt ravintelissa, niin saa ne lämpösenä ja yksinkertaiset usein käsin tehden kotona.

Mulle riittäis ihan vanha tuttu:

rantsu02.webp

Sitä en vaihda :heart: Kaikeksi onneksi meillä on samat intressit myös siinä asiassa.

Tarvitsen lomaa. Rantalomaa, esim.

Islanti:
Reynisfjara-Beach-Iceland.webp

Ei enää montaa yötä kun kohtaan Islannin ihmeen Solstafirin :worship:

Minä haluan myös lomaa. Ensi viikonloppuna voisi käydä asuntomessuilla ja lähteä äidin kanssa Kuopioon "lomalle".

Katujuna ja eläinpuisto!!! Shoppailua Matkuksen ja IKEAn alessa mukaanlukien Arnold's. Vilkku-kaupunkifillari. Risteily Kallavedellä tai Hietasalo. Hygge Bros kattoterassi. Ämpärillinen sangriaa.

Viikon päästä paras (ainoa?) ystäväni jää lomalle ja sitten Sylverö lomailee juuri noin :)

Olen syönyt nyt kahteenkytäneljään tuntiin eniten siipiä ikinä. Lähennellään varmaan vajaata sataa. Koko päivän ravinto on lähes koostunut niistä ja lonkerosta.

Mieli tekisi siipiä ja sattumalta pakastimessa olisikin 1500 grammaa hyvyyttä. Mutta ei.

sapuska2.webp

Matkailuautot ja -vaunut ovat hävinneet. Ilmeisesti tangot on ohi?

Tuli muuten Oulussa vastaan komia matkakoppi. Tai no auto nyt oli ihan tavallinen paremman luokan matkailuauto. Takana vaan oli hydraulinen nosturi ja HD.

Back
Ylös Bottom