Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tein tänään toisen satsin rillipitsaa. Täytteinä salami ja pekoni, bbq-kastike. Laukesin.

Kynnys valmispitsan ostamiseen nousi, ei ehkä merkittävästi, mutta kuitenkin.

JumaLauta, eikö @vokot saa lauantaina #kohtuudella, #terveydeksi ravitsevaa keskiolutta?:woot:
Menikö @irtakk hela pullo? ettei vaan tulis humalatila:whistle:

Ei saanut, koska minä en saa vokotin autolla ajaa.

Meni koko pullo ja tuli kyllä vedettyä sellainen rynnäkkökänni. Nukuin automatkan jkl-sjk ja nyt jo vähän nolottaa.(n)

E. Ja katsokaa, kun matkalla yritin hienosti kuvata auton edestä mennyttä hirveä! Näettekö!? En minäkään.

46B708CC-B196-4146-BB9E-AE30EE03DFF9.webp

Olen syönyt nyt kahteenkytäneljään tuntiin eniten siipiä ikinä. Lähennellään varmaan vajaata sataa. Koko päivän ravinto on lähes koostunut niistä ja lonkerosta.

Elämäni parhaita siipiä, meni ohi ravintelien. Lakipiste on saavutettu, kun kotona saa parempia kun ravintelissa. Hamppareissa tämä raja on ylitetty, mutta nyt myös siivissä.

Mistä resepti koostuu:
Tuorreista & täysin raaoista siivistä.
Itse tehty dippi ranskankermaan.

Jaahas. Natiainen herännyt.
Hän kävi eilen ensimmäisissä yleisurheilukisoissa. Heitti palloa ja juoksi 40m. Molemmissa sai tuloksen ja ylpeänä esitteli eilen mitaleita! Vuosi treenattiin pallonheittoa varten. Valitettavasti itse en päässyt kisoihin mukaan. Äitini oli natiaisen kaverina. Olen varma, että oikeanlaisella tsemppauksella oltaisiin päästy pallon heitossa yli 30 cm, mutta tämä maaginen raja jää vielä odottamaan.

Olen syönyt nyt kahteenkytäneljään tuntiin eniten siipiä ikinä. Lähennellään varmaan vajaata sataa. Koko päivän ravinto on lähes koostunut niistä ja lonkerosta.

Elämäni parhaita siipiä, meni ohi ravintelien. Lakipiste on saavutettu, kun kotona saa parempia kun ravintelissa. Hamppareissa tämä raja on ylitetty, mutta nyt myös siivissä.

Mistä resepti koostuu:
Tuorreista & täysin raaoista siivistä.
Itse tehty dippi ranskankermaan.
Aika montaakin ruokaa pystyy nykyään tekemään herKullisemmaksi kotona kuin ravintolassa. Varsinkin tusinaravintoloissa.

Back
Ylös Bottom