Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Metrin määritelmä uusittiin vuonna 1960 vastaamaan jo 1900-luvun alussa käyttöön otettua interferometristä määritelmää, joka perustui valon aallonpituuteen. Vuonna 1960 vahvistetun määritelmän mukaan metri oli 1 650 763,73 kertaa sen oranssinvärisen säteilyn aallonpituus tyhjiössä, joka syntyy krypton-86-atomin siirtyessä kvanttitilasta 2p10 tilaan 5d5.

Väitän että tämä on LSD:n vaikutuksen alaisuudessa keksitty. Vaatii jo aivan utopistisen levelin ajattelua.

20682964.gif
Erittäin hyvä valotus, ja nännitkin sojottaa kivasti kulmiin!

Täällä lomakuvien teemana vaikuttaa olevan "ranteet auki ja ammeeseen".

Miksi edes yritän? Voisi hakata kameran kappaleiksi ja elää tyytyväisempänä.

Tulepa kuule kuvaamaan meidän mrs:ää lomareissulle, niin siinä tottumaton hyppää bussin alle hyvin äkkiä. "Ei ku vielä uudestaan, tukka huonosti", "miten sä et nähny että mulla on paita tolleen huonosti, uudestaan, "joo hieno paikka ja valaistus, oli vaivaa tulla tänne oikeaan aikaan, mutta kun mä nyt en vaan näytä hyvältä kuvissa niin voit vaikka deletoida ne kaikki".
:ROFLMAO:

Tulepa kuule kuvaamaan meidän mrs:ää lomareissulle, niin siinä tottumaton hyppää bussin alle hyvin äkkiä. "Ei ku vielä uudestaan, tukka huonosti", "miten sä et nähny että mulla on paita tolleen huonosti, uudestaan, "joo hieno paikka ja valaistus, oli vaivaa tulla tänne oikeaan aikaan, mutta kun mä nyt en vaan näytä hyvältä kuvissa niin voit vaikka deletoida ne kaikki".
:ROFLMAO:

Kuulostaa ihan normaalilta meillä asuvan NAISen harrastuksen kuvauksilta. Ei tartte edes lomaa.

Mitä olen Erbacherin kalustoa joskus varikolla nähnyt, pinkka vaikuttaisi olevan sveitsin kunteilla kunnossa.

Back
Ylös Bottom