Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se hyvä puoli on sairaalassa työtä tehdessä, että aina löytyy apu. Sitten kun tuntee oikeat ihmiset niin tarjolla on lähes mitä vaan.
Mä kerään rohkeutta kysyä mri-passitusta. Kävisin ennen lomaa kuvauttamassa koipeni.

Aina kun joku kysyy että voiko kysyä, vastaan että meillä ei ole mitään muuta työsuhde-etua niin tämä etu pitää olla.

Nää on näitä mistä en ymmärrä mitään.

:ROFLMAO:

Aina kun joku kysyy että voiko kysyä, vastaan että meillä ei ole mitään muuta työsuhde-etua niin tämä etu pitää olla.

:ROFLMAO:

Sinun ansiostasi en ole menettänyt toivoa ortospedejen suhteen. :)

Minä olen myös omalta osaltani aina auttanut työkavereita jos olen voinut. Ja useasti olen voinutkin. Ja autan kyllä vastaisuudessakin.
Paitsi yhtä. Hoidin yhden työkaverin miehen asioita niin, että se pääsi sutjakasti tutkimuksiin ja vastaanotolle. Kun sitten minä migreenini kanssa sain lähetteen neuron polille niin muija viittasi kintaalla. No, tänä päivänä kun se soittaa mulle ja kysyy neuvoa tai apua niin mä en ikinä tiedä mitään tai mulla on tosi kiire vaikka tiedän paljon asioita ja varsinkin enemmän kuin hän. Mutta hän on sen huomannut ja se on alkanut vähän mielistelemään.
Mulle ei vittuilla.

tilanteesi on huolestuttava

sanoo iltasanomat

B59D638F-3151-42BB-BB9F-005D88E30F0E.webp Ilmoja pitelee.

notkeustesti

pitäis venytellä, olis pitäny jo yli 20v, ei ole vielä tullut aloitettua
Kyllä mun tyhmyys on taas huipussaan kun en tajunnut, että siinä luki raavaan sijasta rasvaan.

Aika jäykkää, jos ei onnistu.

jäykkä jöpökkä, suorinvartaloin

jos kuntoilusalilla on painonnostotanko maassa ilman kiekkoja niin en mä saa sitäkää nostettua jos ei laita toista polvea maahan

ja , asiaan: tulisikohan tämä joku pvä paikkakunnalle vai onko sitä lähdettävä katsomaan muualle
ei ole vielä ko. org Esteriä tullut nähtyä

View: https://youtu.be/rqi8FKPQvfQ

Back
Ylös Bottom