Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kesälomareissun pakkailut sen verran aloitettu eilen, että kävin hakemassa merinovillakerraston kellarista. :cool:

Tänään aamulla kävin jo huoltamassa kynnet lomakuntoon, joten eiköhän se tästä. Mitään laskettelua tämä ei kyllä töiden puolesta ole, kun saa viimeiseen asti painaa ja kasa kaatuu silti niskaan palatessa, mutta loma on loma. Kohta. :oujee::oujee:

Mccullochissa siima kyllä kestää, koska siinä raamatun paksuisessa käyttökirjassa ei ole sanallakaan mainittu, miten se helvetin siima pujotetaan kelalle kun tehdas siima loppuu.
Veikkaisin että koko kela vaihdetaan. Eli tehtaan Keijo on sen pujoittanut sinne valmiiksi? Muussa tapauksessa on kyseessä ns. ”malli Bangladesh”.

IMG-20190709-WA0000.webp

Salille menossa.

No perkule, tuo vois olla. Kolmioterääkin jotkut suosittaa, pitää kuulemma vaan terottaa kunnolla teräväksi ja ihan koko pituudelta ne terät.

e: "Oregonin terällä menee vitukot ja vatukot kumoon"
En oo tommosta klingaa kokeillu, mutta itte aina vetäny kolmioterällä heinistä aina satunnaisiin pajukoihin. Menee sillä joku kolmesenttinen helposti poikki.
Lisäks kolmioterät on vähän isompia, niin sujuu nopeempaa. Esim ittellä 300mm ja isommissa vehkeissä taitaa olla se 350. Näyttäis sitten toi sopiva klinga olevan ittelle vastaavasti jotain 200mm.

tiedättekö maikkarin toimittajan Ivan Puopolon?

Sukunimen suomennos: perseraukka.

Sehän teki itse tuosta vitsiä jo sillon ku oli ylex:llä joskus ennen vanhaa töissä. Taisi vaan sanoa itseään perspoloiseksi silloin.

En tajua miksi tuo on jäänyt mulle mieleen. Nauratti varmaan vähäsen niin ei oo voinut unohtaa.

nyt kun on senverran ruokaa suussa että mitään edes viittii puhua niin: mitä mieltä asiantunija @dave on elisan osakkeesta, vieläkö nousu senkun vain jatkuu?

Minua vähän mietityttää kun sillä on salkussani niin raakan kova paino ja +162%, toisaalta raakan kovat osingotkin tulee, kuukauden palkka

Back
Ylös Bottom