Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huuh, kakut urakoituna. Kollega vaihtaa tehtäviä, joten minua pyydettiin leipomaan läksiäiskakkua torstaille. Oon ilmeisesti saanut sokerisormen maineen töissä, kun näitä pyyntöjä alkaa putoilla :ROFLMAO:

Makeaa. Vapaat kädet. Koska nyt on kesä, niin ilmiselvä valintani oli mansikkaa, mascarponea ja hieman tummaa suklaata. :kuola::kuola:

Mä taidan ottaa tän projektina. Ostan pelkän vaunun jossain välissä. Kunhan on saanu kikkareet päivitettyä. Viikonloppuna ostin kirpparilta uusia Knipexejä; kärkkärit, tongit ja sivuleikkurit, kympin kappale.

Tuli Sulo Vilen -moment.
Mitvit. Knipexejä kynpin kappale.
Olisit ostanu mullekin.

hyvvee huomenta ny vuaan kaekille...

menes_nyt.gif

tai ihan vain mie ennen astmalääkkeitäni aamulla

Kyllä tuntuu olevan paljon tyhjää ilmaa noissa vakuutuksissa.

Aiemmin Pohjolasta liikennevakuutus + premiumkasko = 1 400 €. Nyt tuli uusi vakuutuskirja, jossa huomioitu 20% lisäalennus niin loppusumma 2400 €.
Soitto Fenniaan niin liikennevakuutus + laajin kasko = 1 500 €. Boom!

Kyllä tuntuu olevan paljon tyhjää ilmaa noissa vakuutuksissa.

Aiemmin Pohjolasta liikennevakuutus + premiumkasko = 1 400 €. Nyt tuli uusi vakuutuskirja, jossa huomioitu 20% lisäalennus niin loppusumma 2400 €.
Soitto Fenniaan niin liikennevakuutus + laajin kasko = 1 500 €. Boom!

Ei se ole tyhmä joka pyytää.

Ifistä soitti joskus ja tarjos vakuutuksia halvemmalla mitä mulla oli Tapiolasta. Pistin Tapiolaan viestiä että vaihanko? Tuli takas viestiä että ei tarvii, he laskee vuosimaksua 500€ samoilla ehdoilla. Samoihin aikoihin vaihdoin sähkön ni siitä aleni maksut 300€/ vuosi. Nyt voin laittaa 66 egee huon puohon kuussa. (Maksoinko aiemmin ilmaa?)

Ja jengi kilpailuttaa jotain vitun puhelinliittymää että säästäis euron kuussa!

Lisäks vielä niin en viittis vaihtaa vakuutusta kun Tapiola toimii niin hyvin. Heti ku tarvii ni korvaus saman tien. Viimeisin esimerkki pissanen sohva. Saman tien korvas sohvan täysmääräsesti (-omavastuu).

Kaikki kannattaa kilpailuttaa. Puhelinliittymää kilpailuttamalla säästää parhaillaan 5-10 e kuussa.

Toki, kallis astianpesukone syö kaiken hyödyn.

Sähkössä minä taas en säästä kun sen 1-4 euroa/kk joka tulee isoimmalta osalta vain kuukausimaksun pois tippumisella. Mutta, kilpailutettu on.

entunne

heräsin, säästin nukkumalla 12h

nyt voisi lähteä lounasravintolaan aamiaiselle, onko kunteilla kokemusta marttilan tallista
ei ole tullut pistäydyttyä, nyt voisi piipahtaa

Back
Ylös Bottom