Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se kun vain tuntuu aina, että juuri kun on saanut unesta kiinni se päättyy herätyskelloon.

Meillä unet tuntuvat jostain syystä päättyvän jatkuvasti kissaherätyskelloon ja kun vaimo lähtee vielä ensi viikoksi reissuun, niin minä en luultavasti nuku silmänräpäystäkään yökausiin kun saan karvamussukoiden jakamattoman huomion.

Meillä unet tuntuvat jostain syystä päättyvän jatkuvasti kissaherätyskelloon ja kun vaimo lähtee vielä ensi viikoksi reissuun, niin minä en luultavasti nuku silmänräpäystäkään yökausiin kun saan karvamussukoiden jakamattoman huomion.
Tee käytännönpila rouvalle.

Kun Hän saapuu reissuiltansa kotiin, sä oletkin ihan vitsillä vaan vetäny ne kissat vessanpytystä alas!

HAHAHAHAhHhaaa!!

Kauankos tuo satsi riittää sun käytöllä?
Tekisi mieli hankkia käsiase, mutta nykyisillä säännöksillä kauhee prosessi, että saisi luvan.
Ei nykyään ole käytännössä tuollaista mahdollisuutta. Voit alkaa harrastamaan kilpaurheilua ja jos olet riittävän aktiivinen, saat parin vuoden päästä hankkia omaa kalustoa jolla kilpailla.

Mites entisen Itä-Saksan todellinen helmi Dresden?

Kokemusta: eijjole.

Huomenna moottorimarssi.

Screenshot_20190615-203016_Maps.webp

Ennustan: ajoaika alle ennustetun.

Kissat keksii kyllä oivallisia keinoja millä ne saa minut ylös, omat kissat tulee ääritapauksessa näykkimään jos en kerrasta nouse ylös, sitä sinnikkäästi jatkavat niin kauan kunnes nousen (yleensä haluavat ruokaa, mikä on ihan ihmillinen syy tullakin herättämään.) Mutta toki joskus harvoin ihan herättää muutenkin vain.

Möh, olisin tullut venloja paikan päälle fiilistelemään, mutta supistelevien paikkojen mielestä oli aika ottaa pari lepopäivää sohvalla. Ens vuonna skabat tais olla jossain rovaniemen huudeilla(?), sinne nyt tuskin ainakaan pääsee lähtemään.

Kissat keksii kyllä oivallisia keinoja millä ne saa minut ylös, omat kissat tulee ääritapauksessa näykkimään jos en kerrasta nouse ylös, sitä sinnikkäästi jatkavat niin kauan kunnes nousen (yleensä haluavat ruokaa, mikä on ihan ihmillinen syy tullakin herättämään.) Mutta toki joskus harvoin ihan herättää muutenkin vain.
Kätevä kissan keino on tulla myös istumaan päällä ja odottamaan, että joko palvelija heräisi.

Mulla palaa kiinni kunnolla aika harvoin. Siis tyyliin kerran kahdessa-kolmessa vuodessa. Tänään oli se päivä. Se on aika hurja tunne, onneksi ei mene useammin.

Back
Ylös Bottom