Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Epäkäs, kaula ja niska ihan jumissa. Kahvia naamariin ja kohti uusia pettymyksiä.

En oo tölsyä kattellu, enkä jaksanu GOT:ia kytätä. Ainoastaan salkkarit ja tis.

Mutta eilen ajattelin, että kokeillaan nyt Chernobyliä. Aihe kiinnostaa ja koskettaa koska itse saanut osan säteilypilvestä skidinä.

Vitun hyvä. Oli pakko valvoa kaksi jaksoa illalla.

En oo tölsyä kattellu, enkä jaksanu GOT:ia kytätä. Ainoastaan salkkarit ja tis.

Mutta eilen ajattelin, että kokeillaan nyt Chernobyliä. Aihe kiinnostaa ja koskettaa koska itse saanut osan säteilypilvestä skidinä.

Vitun hyvä. Oli pakko valvoa kaksi jaksoa illalla.
Gotin viimeinen kausi on herättänyt paljon keskustelua, mutta itse kyllä tykkäsin.

Mikä tosin johtunee siitä että suosikkihahmoni jäi henkiin.

Ilmaiset 30d. Irtisanoin välittömästi.

en lähde tuollasiin hömpötyksiin mukaan ollenkaan

televisiosta,ilman mainoksia, tai ei ollenkaan

samoin kuin rokkenroll musiiikki, kannettavia musiikkilähteitä ei käytetä, joko levyltä, raadiosta, tai paikan-päällä

Minä poljen yleensä ajoradalla syystä, että meno kelvillä on liian jännittävää. Olen ajanut kaksi polkupyörää lunastukseen ja molemmat kolarit sattuivat kelvillä. Ne eivät ole maassamme varsinaisesti liikenneväyliä vaan pihan jatkeita, joilla sopii lonnia ihan oman fiiliksen mukaan.

Ajoin kelvillä itseni Haartmanniin, kun kolmisen vuotta sitten vastaantulija päätti kääntyä suoraan eteen niin, että blokkasi pyörällään koko väylän. Sen verran ehti valita, että ajanko sitä päin vai teenkö äkkiväistön ajoradalle päin autoja. Sitten olikin jo naama asvaltissa.

Työmatka-ajon ruuhka-aikoina on kyllä ihan mahtavia ne tyypit, jotka vetelee kaikessa rauhassa vastamelukuulokkeet päässä keskellä kapeaa pyöräkaistaa, ja nopeutta on se 10 km/h... Saa hyvän possujunan kyllä tulpattua sinne peräänsä nopeasti, koska ohi ei oikein missään kohtaa ennen baanaa pääse.

Mä kohtasin tänään ensimmäistä kertaa rattiraivon siinä mallissa, että autoilija päätti alkaa raivota ja kouluttaa ohiajaessaan. :oujee:

Me aloitettiin just katsomaan GOTia alusta, kun jäi johonkin tuotantokauteen kesken.
Ihan kun sitä ei olisi koskaan katsonut kun en muista siitä mitään.

en o kattonut yhtään GOT-jaksoa. En kahtele töllöö muutenkaan.

Olen tänään lukenut iltalehdestä kyllä kummia asioita.

Aamulla joku Mehiläisen lekuri kertoi kuinka laskannallinen maksimisyke lasketaan. Se meni vielä hyvin, mutta sitten kerrottiin että sen ylittäminen nostaa kuntoa. Minä kun luulin, että se on se maksimi, johon pumppu melkein pystyy ja sinne ei tarvi kunnonkohotuksessa mennä välttämättä.

Sitten oli nuori pariskunta. Ikää 18 ja 19 v. Haaveilivat eläkkeestä kolmekymppisenä. Opiskelivat kirvesmieheksi ja sähkäriksi ja tarkoitus oli tuupata rahaa pörssiin. Nyt oli jo muutama tonni kerätty. Pitkä on matka heillä.

Kävin lounaalla ja siitä naaman vierestä pyyhälsi uskomattoman hyvät pakarat kevyissä mikroshortseissa jotka laskeutui täydellisesti muotoja hyväillen ja pikkasen liikkuessa heilui.. mietin että nyt oli sellaset että pitäis ottaa kuva.
Onneks en ehtinyt ottaa, oli pikkuserkku. En tunnistanu ennenku kääntyi. Pitää hänen isälle käydä sanomassa että käskee laittaa kaavun päälle.

Riika.

20190612_131306.webp

Chernobylia on ylistänyt jokainen joka on sitä alkanut seuraamaan. Mäki taidan.

Tänään on päiväretki Tuurin kyläkauppaan! :X3:
-Hyvä
-Hyvä

Tuuri on mukava paikka käydä. Käyn aina, kun ohi ajan.

Sait melkein tänään, mutta halus pitää varalla. Kyllä se vielä nappaa.

Back
Ylös Bottom