No no no no, ei nyt liikaa innostuta.@vokot opettaisi @Heatseeker in juomaan oikeaa juomaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No no no no, ei nyt liikaa innostuta.@vokot opettaisi @Heatseeker in juomaan oikeaa juomaa.
Tärkeintä tässä nollapostauksessa oli, ettet sentään turhaan lausunut Olawin nimeä.Miettikää tuotakin herrasmiestä kuinka epätoivoinen ja puutteessa oleva mies se on joka luultavasti ei saanut noillakaan ilmoituksilla perspillua ja appelsiinin kokosia tissejä. Varmaan runkkaa vaan tuossa punamulta maalatussa tönössä ja vie kissalleensa ruokaa kahvilautasellen sen jälkeen kun on tullut omalle mahalleen.
Samaa mieltä. Onneksi olin edes sen verran vähemmän hidas, että kerkesin juomapisteille ennen juomien loppumistaHULLU!
Mä seuraan perässä ens kuussa![]()
Kenenkäs treffi-ilmoitukset täältä paikallisesta rokkibaarista löytyykään!
Jos ei noilla ilmoituksilla saa perspillua, nii ei sitte millään

joka luultavasti ei saanut noillakaan ilmoituksilla perspillua ja appelsiinin kokosia tissejä.
.
Minkä takia keltainen lehdistö rajaa kuvan niin, että boobsit ei näy. Se kuitenkin oli koko homman juju.
Tässä näkee sen, että ollaan niin puolesta ja lätistään, mutta lopulta samaa nöyrää linjaa.
Niin, no tämä on tätä. Hirveä melu ja tunnelataus kuinka halutaan olla niin mukana.Just samaa naureskelin eilen kun luin jommankumman iltapaskan reportaasia tissitempauksesta Hietsussa: vitusti kuvia ja videota mutta kaikki rajattu tai kuvaussuunnat valittu järjestelmällisesti niin että ensimmäistäkään tissiä ei edes vilahda.
Vooooi ny vittu kun tässä tuntee ittensä tyhmäksi. Ikinä tota nappulaa huomannut, kun etsinyt vaan tosta ylhäältä. Aina oppii uutta.Voi laittaa, "liitä tiedosto" ja that's it, tämä mun koneelta eioo netissä.
katso liitettä 155438
Mielenosoittajat paljastivat rintansa helsinkiläisellä rannalla – kärjessä marssi Hanna, jonka vuoksi uimavalvojat soittivat viime vuonna poliisille - Kotimaa - Ilta-SanomatJust samaa naureskelin eilen kun luin jommankumman iltapaskan reportaasia tissitempauksesta Hietsussa: vitusti kuvia ja videota mutta kaikki rajattu tai kuvaussuunnat valittu järjestelmällisesti niin että ensimmäistäkään tissiä ei edes vilahda.