Deleted member 126401
Joko teillä ukkostaa? Täällä odotellaan vielä 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Olen asettanut yhdeksi loppuelämän tavoitteeksi vierailla tuossa kyseisessä pupissa. Saa nähdä milloin toteutuu.Tunti saunaan, sitten ehkä maltaan koski. Vai pitäskö piruuttaan pysähtyä huhtapupiin?
Ois muuten kova tavoite, voisin pölliä ajatuksen omaan kauniiseen päähäni.Olen asettanut yhdeksi loppuelämän tavoitteeksi vierailla tuossa kyseisessä pupissa. Saa nähdä milloin toteutuu.
Ois muuten kova tavoite, voisin pölliä ajatuksen omaan kauniiseen päähäni.
Olen asettanut yhdeksi loppuelämän tavoitteeksi vierailla tuossa kyseisessä pupissa. Saa nähdä milloin toteutuu.
Ois muuten kova tavoite, voisin pölliä ajatuksen omaan kauniiseen päähäni.
Siinä sitä taas moni ihmettelis kun toinen ei näytä siltä mitä on pohtinut.Sitten kun tämän ketjun porukka kokoontuu sinne lupaan tarjota kierroksen.
Kai sieltä saa myös laadukkaita juomia?Sitten kun tämän ketjun porukka kokoontuu sinne lupaan tarjota kierroksen.
Kai sieltä saa myös laadukkaita juomia?
Siinä sitä taas moni ihmettelis kun toinen ei näytä siltä mitä on pohtinut.
Pakkismiitti goes huhtabupi.
Pitkään tuijotin ja pohdin, mikä on pielessä. Sehän näyttää Ihan Michael Jacksonilta.Mä olen kohta parin kauden jaksojen verran pohtinut onko Jessica Jones nätti vai ei.