Mulla ei ole tuttuja tai kavereita joilla kävisin kylässä.
Sama. Ja vaikka olisikin, en kävisi kylässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei ole tuttuja tai kavereita joilla kävisin kylässä.
Sillä irtoa yhtään mitään.
Sä et varmaan vaan osaa käyttää sitä oikein.
Marcia Cross sairastaa peräaukon syöpää
Miehellä syöpä kurkussa, ja seuraavaksi naisella berberissä. Aiheuttajana sama virus.
Tohtori @gonzaless ,millainen on diagnoosinne?
Eihän sitä pitäis nenineen mennä mihinkään käytettyyn. Oma munakin voi noita viruksia levittää.Ei pidä mennä nenineen sinne minne muut on menny munineen.

Se tuuletin.Ihan sama, kaukosta saa sellaisen lämmön kämppään kuin itsestä tuntuukauankos nämä helteet nyt on jatkunut
8 tuntia?
ooksä sellainen porvari joka riistää ihmisiä vaatimalla niiltä vuokraa katosta pään päällä jopa lomalla??Nää helteet ei kyllä pidemmän päälle tee hyvää. Tekee mieli kaikenmaailman haureuksia, kuten tupakkaa (josta olen vieroittanut itseni vuosia sitten onneksi), sekä jääkaappikylmää valkoviiniä.
Otin tilaamani tuulettimen tänään käyttöön AirBnb-asukkaalle, oiva vehje.Se tuuletin.
Ei sitä riitäkään jos kaikki tehdashankkeet toteutuisi. Mutta se on hyvin utopistinen skenaario.
kauankos nämä helteet nyt on jatkunut
8 tuntia?
ooksä sellainen porvari joka riistää ihmisiä vaatimalla niiltä vuokraa katosta pään päällä jopa lomalla??
Jos olet niin koska meidän hääpäivä olikaan?
ehkä ton ois voinut nätimminkin sanoa?...Mjoo. Kulutuksesta en halunnut pihistää niin aloin lisäämään sit tulopuolta.
En halua kanssasi naimisiin![]()
ehkä ton ois voinut nätimminkin sanoa?...
hmmm…Älä nyt poikamieshuuruissasi tee mitään harkitsemattomia liikkeitä, kuomaseni. Tätä tarkoitin.
Jäi tää ajatus vähän kesken, että Suomen kesä on sopivan mittainen, mutta jossai Miamissa mä olisin aivan tärviöllä.