Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko rääkreisin kisoissa ambulassista hyvä näköala? Kyseltiin päivystämään..johonki kauhavalle kai.

heinäkuun alun kisoissa ainakin kuuluu vaikka ei mitään näkisikään

Jalkapalloa pitäis lähteä pelaamaan, niin valitetaan, että on liian kuuma. Ihme jengiä!

haastoin työkaveria kaljalle työpäivän jälkn, ei valitellut että on liian kuuma: en lähde

Kyllä on limainen olo kun olen uittanut itseni aurinkorasvassa ja hiki on koko ajan. Sisällä lämpötila siedettävä, koska viime kesä teki musta aika pro'n pitämään tätä kämppää viileämpänä. Kodin ainut tuuletin on kohdistettu taas koiralle.

Taidan olla nyt timmimpi kuin hetkeen, mutta mielessä pyörii jatkuvasti sama kysymys "onko tämä sen arvoista? “.
Olen kieltäytynyt varmaan sadasta jäätelöstä. Mitähän iloa on elämässä, jossa tungetaan 7kg vihanneksia lärviin joka päivä ja kieltäydytään kaikista pienistäkin iloista. En mä nyt hirveästi löydä mitään positiivista tästä koko hommasta.

ei muuta ku huhtabubiin lämmittelemään

koskelle asti et kuitenkaa jaksa

Sillä irtoa yhtään mitään.

Paitsi kyselyitä? Soittaakohan serkun kummin kissan kaimat aina tutuille lääkäreille, kun joku alkaa kolottamaan/vaivaamaan ja joutuukohan lääkärit vapaa-ajallaan vastailemaan paljonkin kaikenlaisiin vaivoihin liittyviin kysymyksiin?

Kesän jäätelösaldo: aika monta

Töissä onneks ilmastointi pauhaa ja istun täällä fleece niskassa. Kotonakin ihmeen inhimilliset lämpötilat, pari astetta vähemmän vois olla makkarissa, mutta suurimmassa osassa edellisiä kämppiä ollut huomattavasti kuumempi. Positiivinen ylläri :)

Back
Ylös Bottom