Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:eek: Mitä ihmettä sinä olet tehnyt? Minä käyn joogatunneilla, joita luonnehditaan sanoilla lempeä ja restoratiivinen - ei kipua.
Ainoastaan ilmajooga aiheutti matkapahoinvointia, joten jätin sen.
Ehkä mä olin vaan niin jumissa? En tiedä kuuluuko tuollaiset tuntemukset ikinä joogassa asiaan :LOL:. Ymmärsin, että jonkinlaista kivuntunnetta voi olla, mutta tuo hetkellinen pahoinvointi yllätti. Ehkä tyhjä vatsa pahensi, kun tuo oli tosiaan klo 6.45.

Jumankukkelis kun salilla oli kuuma. Pitää varmaan palkata joku pyyhkimään hikivana sieltä missä kävelen.

Suunnittelin treeniohjelmaa.
Kolmijakoinen: juoksu, sali, lepo. Helppoa. Ensi viikolla alkaa toteutus.
Ruokavalio -500kcal/vrk.

Tavoite: Sovin mekkoon lokakuun 5. päivä.
Todennäköinen lopputulos: Ostan uuden mekon "palkinnoksi" (en sovi vanhaan).

:eek: Mitä ihmettä sinä olet tehnyt? Minä käyn joogatunneilla, joita luonnehditaan sanoilla lempeä ja restoratiivinen - ei kipua.
Ainoastaan ilmajooga aiheutti matkapahoinvointia, joten jätin sen.

Ehkä mä olin vaan niin jumissa? En tiedä kuuluuko tuollaiset tuntemukset ikinä joogassa asiaan :LOL:. Ymmärsin, että jonkinlaista kivuntunnetta voi olla, mutta tuo hetkellinen pahoinvointi yllätti. Ehkä tyhjä vatsa pahensi, kun tuo oli tosiaan klo 6.45.

Sehän riippuu ihan joogatyylistä minkälaista se on ja mikä sen tarkoitus on. Hatha Ja Yin on yleensä iisimpää, kun taas sitte Astanga on aika paljo fyysisempää. Tosin Hathaakin on dynaamisempana ja se on vähä haastavampaa ku tuo normi Hatha. Ja sitte on niitä muitaki.. kundaliini, bikram, iyengar ja jotain sinnepäin.

Voe helevata nythän mä tajusin että huomenna on kardiopäivä numero kaks. Ja lupasin itelleni tällä kertaa ottaa juoksuaskeliakin..

Aijai, meinas unohtua laittaa viilentimeen ajastin.
Ei paljoa eilen haitannut +26 ulkona kun sisällä sai vetää sukkia jalkaan.

Nyt alkaa olemaan lämpötila kohdillaan, kun tarkenee tulla shortseissa töihin.

Ihan kuin jostain sketsihahmoshowsta:

- pääministerinä puhuvaa perunaakin pahempi
- autokieltoa ajava liikenneministeri
- tanssivan koijari puolustusministerinä
- seksuaalivähemmistön edustja vastaa Venäjä-suhteista
- Li opetusministerinä (ei tarvinne perusteluja)
- Työministeri yritysvastainen (no joo, demarit on, mutta Harakka)
- en jaksa enempää...

ad643f1189a24ba1879341cc8a66678b.jpg

miksi juuri teidät valittiin puolustusministeriksi

Viimeksi muokattu:
Jos jätit äänestämättä, valitusoikeutenne on evätty.

Sisäministerikin näyttää olevan aika kohillaan:cautious:

Tissiflashmob Helsingin Hietaniemen rannassa - Suomen Free the nipple -aktivistit koolla
Naiset haluavat vapauttaa nänninsä: Helsinkiläisellä uimarannalla nähdään lauantaina suuri ”Tissiflashmob”
Tänään klo 7:28
Uimarannalle soitettiin poliisit, kun nainen oli yläosattomissa. Sen sijaan miehet saavat vuodesta toiseen kekkuloida ilman paitaa kaikessa rauhassa. Nyt kaksi feministiaktivistia vaatii ”kaikkia tissejä tasa-arvoisiksi”.

En tiennyt olevani feministiaktivisti, mutta ilmeisesti olen koska kannatan tätä! Hyvä idea. Aivan älytöntä ettei kaikki tissit ole tasa-arvoisia. Mielestäni ei pelkästään rannalla vaan ihan kadullakin pitäisi naisten kulkea tissit paljaana. Se vasta tasa-arvoa olis.

19969759.gif

Mä olen jo suunnitellut lähteväni huomenna rantsuun bisset repussa koska sinne köpöttelee kotoa n.5 minsaa ja kännissä takaisin ehkä sen 25 minsaa jos ei huku.
Tosin pitäs käydä ostamassa jotain ziljoona 5 kertoimella olevaa aurinkorasvaa ettei kärtsää heti.

Back
Ylös Bottom