Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äsken juuri eräs isäntä lapioi saappaat jalassa, vaikka toki vaikka kuivaa maata. Työpaitana flanelli ja työhousujen kauluksen alta pilkotti pitkäpunttiset.

Ei vielä siis ole lämmin, jos työmies tarvii pitkää punttia työpöksyn alle.

Käytiin isän kanssa kirkonkylällä, vanha mies jo niin tarvitsi kuskia ja kantajaa painavalle ser-jätteelle. Hänellä farkut ja flanelli ja mulla toppi ja shortsit. :LOL:

Eilinen varustus työmaalla: väliasun housut työpöksyjen alla, nallepaita koska korkea kaulus, talvitakki ja kypärän alla pipo.

Tänään jo shortsit ja t-paita, tosin sisähommissa koneessa. Kohta kotipäin, ohjelmassa peltityöskentelyä. Huomenna vois ehkä koittaa jumpalle, tänään on jotain avonaista ovea salilla.

Käytiin isän kanssa kirkonkylällä, vanha mies jo niin tarvitsi kuskia ja kantajaa painavalle ser-jätteelle. Hänellä farkut ja flanelli ja mulla toppi ja shortsit. :LOL:
Näin se isännän kuuluu pukeutua.

On siinä vaan sitä tuntua, kun kesät talvet flanellipaidalla. Itsehän en tähän pysty, koska on liian herkkä nahka, poika kun vielä.

Eräällä työmaalla yks poika tuossa muutama viikko sitten kysy, että juu niin käyt kouluako vielä, että hän valmistui juuri. Johon sitten totesin kesäloman pituudesta ja tästä selvisi, että niin, en siis käy ammattikoulua. Luuli että olen vain sen 10 vuotta nuorempi. :ROFLMAO:

Totesin, että kiitos toki. Karvat kun juuri taas vedin kokonaan veks naamasta, niin ikää lähtee näppärästi samalla.

Irma pyörii hiestä märkänä, hellettä pukkaa.

Me ollaan kissan kanssa nukuttu ihan mukavasti peittojen alla eikä ole ollut hiki! Asunnossa on vaan 23°c niin täällä tarkenee vallan mainiosti.

Nyt pitäis vaan vielä saada vähän unta, että jaksais seuraavanki yön valvoa. Tai jaksaahan näilläkin, mutta mitä vähemmän unta niin sen varmemmin mulla tulee rytmihäiriöitä. Buu.

Karvat on veks.... persvaosta.

Liitteet

• 669371A5-91C7-439B-9D7C-A7DE25DDB973.webp
    669371A5-91C7-439B-9D7C-A7DE25DDB973.webp
    160,8 KB · Katsottu: 191
Oletan, että täältä kukaan ei ole vanha kun kukaan ei mainitse käyttävänsä henkseleitä?

Päällä on bokserit, farkut ja t-paita. Jos käytätte työhousja anna protipin avatkaa vetoketju, kummastelin kerran julkisella kulkiessa, että kummasti ilma kiertää työhousuissa myöhemmin paljastui että vetoketju oli auki.

Toimistoasusteena cargoshortsit ja Carlo Pedersoli t-paita.

Vähän jalkoja palelee, onneksi pian pääsee himaan lämmittelemään.

en etelleenkään pidä nykyajasta

kaikki on liian pienestä kiinni

esim. sähköstä

oletteko,kuntit,milloinkaan miettinyt mitä nykypäivänä tapahtuisi jos internet lakkaisi toimimasta viikoksi
Minä olen
Saattais syntyvyys nousta.

Elämäni ensimmäinen joogatunti oli aamulla. Kipua ja jopa oksetusta. Olipas kivaa. :confused:
No toisaalta pystyin kyllä tuntea kuinka kaikki nesteet kropassa lähti liikkeelle. Se oli oikeasti kiva. Kunhan vaan eivät liian konkreettisesti lähde liikkeelle kesken tunnin. :ROFLMAO:

Iltajumppana piti lähteä portaisiin, mutta vaihdettiinkin se kävelylenkkiin. Itsemurha ei nimittäin sovi nyt tälle illalle.

Back
Ylös Bottom