Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Don Rosaa näyttävät olevan. Eli juuri sitä. Kovakantisena, kuten herr miehellä kuuluu.

20190603_063752.webp

Tsek.

Emmää ny mitään Sylveröä oo trimmaamassa ku partaa.
Sylvin tukkaan tarvitaan jo teräketjulla olevaa kampetta. Muista paikoista en toki tiedä, mutta:

Olen lukenut, että tukkaan levitellään siemennestettä. Joten uskon, että ei se ihan helppoa voi olla työstää.

Palaan vielä Jodeliin: en ole ehkä mitään noin sekopäistä somea koskaan selaillut. Vittu ihmiset on sekasin, rikki ja/tai nauttii trollauksesta. Uskoisin olevani onnellisempi ilman. Namaste.

Sen alamäki alkoi kun se ei enää ollut korkeakouluopiskelijoiden sovellus kuten se alunperin oli. Eka sen löysi lukiolaiset ja nyt siellä on kaikki. (n)

Helistölle hyvää lomaa! Saat nanananas-bikinit päälle viikonloppuna kun on lämmintä +30 :giggle: mäki aion ottaa aurinkoa, alkuviikon kun painaa duunia niin sit voi loppuviikon ottaa vapaammin.

Oon myös välillä vetänyt Wahl:n hiustenleikkuu koneella, jos oon pidempää pitänyt. Jäänyt tosin miettiin, että kestääkö sen terät. Mutta eiköhän, kun ei mitään rautalankaa naamassa kasva.

Back
Ylös Bottom