Soutuvene noista vaihtoehdoista. Sup-lauta olis jees. Polkupyöräkin kelpais. Jajaja...Meinaatko hankkia kiekonheittimen vai soutuveneen?
e: jaa se olikin säteilyä päässä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soutuvene noista vaihtoehdoista. Sup-lauta olis jees. Polkupyöräkin kelpais. Jajaja...Meinaatko hankkia kiekonheittimen vai soutuveneen?
e: jaa se olikin säteilyä päässä
Sillä vois jo jotain saada aikaan. Ja tosiaan, jos ei käyttöä, niin on vähän turhan iso ja kömpelö.Tarjottiin juuri äsken voimavirtakompuraa 200l säiliöllä. Ei kyllä nyt varsinaisesti ole käyttöä, eikä oikein viitsi hyllyyn ostaa.
Käy kysymässä!Sanoisinko, että ihan suht hyvin istuva puku Bottaksella. Ei taida olla ihan Dressmannin alelaarista.
Mä voisin kertoa jotain yhdestä F1 maailmanmestarista mutta jätän kertomatta... teidän kiusaksi.Käy kysymässä!
Itsehän olen ollut Hamiltonin kanssa erittäin läheisessä suhteessa.
Käy kysymässä!
ai vitsi.. munkin tarina liittys formulatähden hoiteluunSe ei matkusta täällä karjaluokassa. Paksut verhot välissä.
Olen minäkin yhtä vormulatähteä jopa hoitanut.
PringleSHITPierettääkö muita ihan håmåna aina lentokoneessa? Varmaan johtuu matalasta paineesta...kuplat pullistuu ja paine kasvaa.
toomuchinformationPierettääkö muita ihan håmåna aina lentokoneessa? Varmaan johtuu matalasta paineesta...kuplat pullistuu ja paine kasvaa.
Pierettääkö muita ihan håmåna aina lentokoneessa? Varmaan johtuu matalasta paineesta...kuplat pullistuu ja paine kasvaa.