Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mavetin tännään. Peräti 122,5 kg. Alakaa paekat kestee.

Kinttu Koholla & Kaljaa?
Vain kipulääkettä ja kylmää kaljaa. Tutkimustulosten mukaan koho ei paranna ennustetta.

Liitteet

• IMG_20190525_200658.webp
    IMG_20190525_200658.webp
    27,5 KB · Katsottu: 212
Vain kipulääkettä ja kylmää kaljaa. Tutkimustulosten mukaan koho ei paranna ennustetta.
sekokäyttöä siellä.... rajua. :oujee:

Vuoden parhaat naurut.
Luin ihmisen sivulta, jonka kanssa ollaan oltu yläkoulussa samaan aikaan:
"Yleisurheilua rakastin kouluaikoina ja olin 100m ja 800m paras omassa ikäryhmässä. Ilman treeniä, se tuli luonnostaan!"

Tää muija vietti koko yläasteen röökipaikalla eikä tasan ollut meidän kanssa juoksemassa satasia tai muitakaan matkoja.Nyt
kävi pt-kurssin ja myy itsenään.

Voiko mahdollisten tulevien asiakkaiden puolesta pahoittaa mielen? Tuohan on silkkaa valehtelua.

Vuoden parhaat naurut.
Luin ihmisen sivulta, jonka kanssa ollaan oltu yläkoulussa samaan aikaan:
"Yleisurheilua rakastin kouluaikoina ja olin 100m ja 800m paras omassa ikäryhmässä. Ilman treeniä, se tuli luonnostaan!"

Tää muija vietti koko yläasteen röökipaikalla eikä tasan ollut meidän kanssa juoksemassa satasia tai muitakaan matkoja.Nyt
kävi pt-kurssin ja myy itsenään.

Voiko mahdollisten tulevien asiakkaiden puolesta pahoittaa mielen? Tuohan on silkkaa valehtelua.

Jos se on ottanu PT homman tosissaan, niin vois silti olla ihan asiakkaiden luottamuksen arvoinen, ei tiedetä? Juoksut eri asia. Mut joo jos on tarve valehdella omista asioista oli sitten 100m tulos tai mitä vaan, niin jonkun verran viskaa vintillä. :LOL:

Minua kiinnostaa myös millainen meriitti on PT:lle se että on (mukamas) ollut lapsena luonnostaan lahjakas liikkuja? "mää vaan olin hyvä, ei mun tarvinnu tehdä sen eteen mitään, tuu niin opetan sullekin kuinka ei tehdä mitään, eiku..."

Mä olin joissakin lajeissa hyvä, mutta harjoittelinkin. Liikuntaan jotain lahjoja havaittavissa, mutta pilasin itseni ja olen nyt talipallero.

Minulla ei onneksi ollut mitään lahjoja mihinkään, ei tarvinnut harjoitellakaan.

No ehkä minulla olisi ollut (tai olisi nyt) jotain pientä lahjaa ympyrän ajamiseen, mutta siihen ei ollut muksuna mahdollisuutta.

Back
Ylös Bottom