Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Historiallinen hetki; en ole syönyt herkkuja sunnuntain jälkeen ja muutenkin olen noudattanut tiukkaa ruokavaliota.
On tämä kyllä varsin kiva olotila, ettei turvota. Treenatessa hieman tuntui laiskalta touhu, mutta juoksu sitten taas kulki hyvin. (y)

Tiedote:

0/5 (Sweet Chili)

F6CED425-1264-4405-8456-29085B039A8E.webp

Olisin saanut tänään nukkua kahdeksaan asti mutta olin hereillä jo ennen kello 7.
Huomenna kun pitäisi olla ajoissa hereillä niin saletisti nukuttaa. :cry:

Rajua.

^ Olen tehnyt moraalisen päätöksen, en osta nautaeläinten lihaa. Vain kotimaisen sika kelpaa.

Paitsi tänään ajattelin mutustella tomahawkin. Moraalini on ostettavissa halvalla.

Mitäs tässä on.. 6h ollu töissä, aktiivinen leikkausaika 79min, leikkaussalin valmistelujen (potilaan pulttaminen pöytään, puudutukset, pesut, peittelyt, peittelysten purkaminen ja potilaan roudaaminen salista pois) 148min, leikkausten väliset vaihdot 71min (sis ruokatunnin).

Akuankan melkein ehtinyt melkein tavata läpi, kun minun osuus on tosiaan tuo 79min.

Back
Ylös Bottom