Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on yks tuttu lääkäri joka lähtee aina talveksi hevon vittuun keikkalääkäriksi. "Saa" tuollaisia hirveitä summia/kk. Tosin painaakin ympäripyöreetä.
Keväällä takaisin kotiin jossa kylvää siemenet maahan ja kattelee kesän kun vilja kasvaa. Tykkää pellonviljelystä. Mut talvisin ei juuri hommaa niin hakee toimintarahaa noista hommista.

Jos oma pälli kestäisi, niin tekisin päinvastoin ja olisin kesäkuukaudet töissä ja talveksi lähtisin hevon vittuun lämmittelemään.

Jos muuten ihmettelette joskus kun lääkäri on myöhässä, kiitos tietojärjestelmille usein. Olen tässä viimeiset 8 minuuttia yrittänyt saada potilaan papereita auki. Kiitos Tieto näistä teidän laatutuotteista.

voehan pärsenotko

Kävi niin savolaine potilas, että meinas jo ruveta vit... Kysyin tuleeko hengenahdistusta tasamaata kävellessä. "Kyllähän sitä kilometrin hallissa ui tuntiin kun sopivaa vauhtia mennee!"
Sitähän mä kysyin.
onkohan siulla käynynnä miun mamma asioimassa... voes olla aevan hänen suustaan.

En pääse perseistä yli. Ei tuu töistä mitään.
0f7753a51ce93c462ced5245c2b1935b.gif

En pääse perseistä yli. Ei tuu töistä mitään.
0f7753a51ce93c462ced5245c2b1935b.gif
no, kyllähän siinä perseen päällä voi olla vallan mukavaa... ei siitä pois tartte mennäkään.

perseitä perseitä perseitä
laulaa Peitsamokin

Jos oma pälli kestäisi, niin tekisin päinvastoin ja olisin kesäkuukaudet töissä ja talveksi lähtisin hevon vittuun lämmittelemään.

Jos muuten ihmettelette joskus kun lääkäri on myöhässä, kiitos tietojärjestelmille usein. Olen tässä viimeiset 8 minuuttia yrittänyt saada potilaan papereita auki. Kiitos Tieto näistä teidän laatutuotteista.
Teetkö töitä työajalla?
Yhdellä tutulla lääkärillä oli sellanen mielipide että ortopedit lukee Aku Ankkaa taukohuoneessa työajalla, voivat sitten yksityisellä hoitaa potilaat moninkertaisella palkalla.

Teetkö töitä työajalla?
Yhdellä tutulla lääkärillä oli sellanen mielipide että ortopedit lukee Aku Ankkaa taukohuoneessa työajalla, voivat sitten yksityisellä hoitaa potilaat moninkertaisella palkalla.

No en minä ainakaan vapaa-ajalla töitä tee.

Voisin minä helposti tehdä päivässä tupla määrän leikkauksia, mitä nyt (3-5). Ei puutu kuin leikkaussali, anehoitaja, instrumenttihoitaja, toinen i-hoitaja ja anelääkäri. Mutta aikaa mulla riittäis ihan hyvin. e: menis päivätkin paljon nopeammin

Mitäh, sehän on se perinteinen mihin saa tuupattua loput Aurat. Loput meinaa sitä, että kontsä saattaa olla aika isokin, mutta kaikki silti sulaa mukavasti piiloon.

Minä suosin, jos Auraa on knööli kaapissa, jää.

Ehkä ongelma oli sit enempi Rainbown halpissinihomejuustossa, mitä ostin pienemmän paketin, ettei vaan jää yli ja sorru kylmiltään naposteluun. Auraa kun sais vaikka piparin päällä ja kaveriks vähän täyteläistä punkkua... :kuola:

Vielä muutama päivä ja parin viikon huilailu. Kunhan uuden asunnon avaimet on kädessä ja tavarat uudessa asunnossa, niin sen jälkeen voi olla helpottunut.

Jollain on kyllä tässä talossa menossa viimeinen kevät yskästä päätellen.
Vittu mitä röhöyskää vähän väliä ja kuulostaa kuin vieressä olis.

Nähtävästi innostun, kun pääsee jotain vähän isompaa "operoimaan" . Luomenpoistot on useimmiten vähän pienempää näpertämistä.
Mä olen ollut menossa poistattamaan vainka kuinka ja kauan niin oiskos sellaista yksityispraktiikka aikaa?

Ehkä ongelma oli sit enempi Rainbown halpissinihomejuustossa, mitä ostin pienemmän paketin, ettei vaan jää yli ja sorru kylmiltään naposteluun. Auraa kun sais vaikka piparin päällä ja kaveriks vähän täyteläistä punkkua... :kuola:
Näyttää, että himo ei siis poistunut. Siirtyi vaan tähän hetkeen.

Eli eikun lähetät lähetin hakeen sitä Auraa ja piparia.

Back
Ylös Bottom