Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toiset katsoo sunnuntaina aamu-tv:tä/avara luontoa, hiitsiiker Sledge Hammeria.
Millainen heittiö minustakin olisi kasvanut, jos olisin pienenäpoikana katsonut Sledge Hammerin sijaan Pikkukakkosta tai Tohtori Sykeröä.

Jotenkin ahdistaa jo etukäteen, kun viimeksi päivystyksessä oli 32 potilasta/10h. Ei mitenkään mielekästä puuhaa. Kaveri päivysti sillo mun huomisessa kohteessa. Oli ollut sillo rauhallisempi paikka, mutta mun tuurilla en kerkeä syömään enkä vessaan huomenna työpäivän aikana. Onneksi 6h vuoro, kai. Huoh, apua.
Lähes 20 min per asiakas, ei kai siinä buranareseptin kirjoittamisessa kahta minuuttia mene? Eli joutoaikaa vaikka kuinka...

Käytiin tytön kanssa leffassa katsomassa Dumbo. Tyttö itki vuolaasti, huusi välillä vihaisesti ja kiljahteli. Muutaman kerran piti sanoa, että ole nyt hiljaa, vaikka tunteellisuus hyvä asia onkin. :ROFLMAO: Koville otti Dumbon koettelemukset.

Mä aloin itkeä elokuvia vasta 30-vuotiaana.

Nämä pulut alkaa vituttaa. Kaadoin tänään mm. vanhan hajuvesipullon tuonne, kun näin pariskunnan taas partsin lattialla. Verkkoa olen hankkimassa, mutta ei mitään hajua millä sen saa kiinnitettyä ja mihin.

Lähes 20 min per asiakas, ei kai siinä buranareseptin kirjoittamisessa kahta minuuttia mene? Eli joutoaikaa vaikka kuinka...
Aiempien tekstien selaus, haastattelu, tutkiminen, reseptit, sanelu, mahdolliset lähetteet, seuranta, ambulanssin konsultaatiot, hoitajien konsultaatiot, kirjaamiset...
Burana tarvittaessa, kunhan on ensin selvittänyt saako kyseinen hlö sitä käyttää.
Joten aikaa todellakin ruhtinaallisesti! :)

LSD tai ketamiini tarttunut elämääni. Ainakin kyseisiä aineita oli käytetty ohjelmia tehdessä.

Joskus luontodokkareita katsoessa tulee mieleen, että kyseisiä aineita on käytetty raskaasti luonnon otuksia tehdessä.

Miten muuten selität jonku vesinokkaeläimen? Ankan nokka, majavan häntä, jonkinmoiset räpylät (joissa uroksilla ilmeisesti myrkkypiikki), sähköaisti, muniva nisäkäs (jonka maito tihkuu ihon läpi, ymmärtääkseni ei tissejä)? Melkoista sekakäyttöä, sanoisin.

Käytiin tytön kanssa leffassa katsomassa Dumbo. Tyttö itki vuolaasti, huusi välillä vihaisesti ja kiljahteli. Muutaman kerran piti sanoa, että ole nyt hiljaa, vaikka tunteellisuus hyvä asia onkin. :ROFLMAO: Koville otti Dumbon koettelemukset.

Mä aloin itkeä elokuvia vasta 30-vuotiaana.

Nämä pulut alkaa vituttaa. Kaadoin tänään mm. vanhan hajuvesipullon tuonne, kun näin pariskunnan taas partsin lattialla. Verkkoa olen hankkimassa, mutta ei mitään hajua millä sen saa kiinnitettyä ja mihin.
Onko siellä partsilla jotain mikä vois houkutella niitä? Mitään ruuaksi kelpaavaa?

Joku syyhän siihen hengailuun on, yleensä noita vetää ruoka.

Sanosin silti, että en vaihtaisi hurjaa nuoruuttani pois mistään hinnasta. Se on opettanut itelle tietynlaista maailmankatsomusta.

Itse reippailin hymypoikana lähemmäs kolmeakymppiä. Tällä taktiikalla elämästä muodostui hiljalleen puuduttavaa murmelin unta. Sitä häiritsi kuitenkin kellarista kantautuva kolina, joka tuntui voimistuvan jatkuvasti. Eräänä päivänä tajusin, että kellarinovi on lukossa. En ollut aikaisemmin huomannut koko ovea, mutta kolinan takia aukaisin sen. Silloin Bob karkasi. Se oli ollut raukka lukkojen takana ties miten pitkään. Bob reippaili alkuun hieman tuhoisasti, mutta sitten se väsähti ja istahti lepäämään. Menin jutulle ja meistä tuli ystävät. Lupasin etten enää lukitse Bobia kellariin ja se lupasi vastineeksi kuunnella minun neuvojani. Sen jälkeen on reippailtu Bobin kanssa tiiminä ja molemmilla menee hyvin.
Minusta tuntuu, että jossain kohtaa elämää Bob on syytä päästää kellarista. Ilmeisesti moni pitää sitä lukittuna iänkaiken. Siitä seuraa se, ettei elämä kauheasti napostele ja Bobin kolistelu kuitenkin häiritsee murmelinunta.

Miten muuten selität jonku vesinokkaeläimen? Ankan nokka, majavan häntä, jonkinmoiset räpylät (joissa uroksilla ilmeisesti myrkkypiikki), sähköaisti, muniva nisäkäs (jonka maito tihkuu ihon läpi, ymmärtääkseni ei tissejä)? Melkoista sekakäyttöä, sanoisin.

Evoluutiollakin on maanantainsa ja pahoja kankkusia, mikään muu ei selitä ihmisen kaltaista viruksen ja loisen sekasikiötä.

Aiempien tekstien selaus, haastattelu, tutkiminen, reseptit, sanelu, mahdolliset lähetteet, seuranta, ambulanssin konsultaatiot, hoitajien konsultaatiot, kirjaamiset...
Burana tarvittaessa, kunhan on ensin selvittänyt saako kyseinen hlö sitä käyttää.
Joten aikaa todellakin ruhtinaallisesti! :)
Ennen kaikkea kirjaus on todella nopeaa.

Minusta on ihanaa kun ihmiset valittavat, että lääkärit ja hoitajat ei tee muuta kuin näpyttelevät tietokonetta sen sijaan, että hoitaisivat potilaita. No niinpä! :LOL:

Onko siellä partsilla jotain mikä vois houkutella niitä? Mitään ruuaksi kelpaavaa?

Joku syyhän siihen hengailuun on, yleensä noita vetää ruoka.
Siellä ei ole mitään nyt, mutta kun tämä alkoi niin siellä oli tytön piknikillä käyttämä peitto jossa ehkä oli leivänmuruja tms. Se ei ollu siellä kuin päivän, mutta ehkä se aiheutti tämän. Wombutin mukaan seinänaapurin parvekkeen kaide on paljon enemmän paskassa kuin mun, eli mietin oiskohan siellä sitte jotain. He käyvät röökillä välillä, joten ehkä pulut silloin ampuu sieltä mun puolelle.

Nyt paskaa on mun puolella hyvin vähän, mutta ahdistun silti aina kun näen ne.

Pitäiskö kysyä naapurilta, onko ne nähneet puluja parvekkeellaan... Melkein kyllä uskaltaisin epäillä että joku ruokkii niitä, joko tarkoituksella tai vahingossa.

Ennen kaikkea kirjaus on todella nopeaa.

Minusta on ihanaa kun ihmiset valittavat, että lääkärit ja hoitajat ei tee muuta kuin näpyttelevät tietokonetta sen sijaan, että hoitaisivat potilaita. No niinpä! :LOL:
Sukkelaa hommaa!
Sitten ei saisi joidenkin mielestä katsoa tietokonetta, kun potilas paikalla. Mistäs ne labrat ja muut kaivellaan? Ja auta armias, jos katsoo terveysportista jotain! Sitten ei tiedä mistään mitään! :ROFLMAO:

Sukkelaa hommaa!
Sitten ei saisi joidenkin mielestä katsoa tietokonetta, kun potilas paikalla. Mistäs ne labrat ja muut kaivellaan? Ja auta armias, jos katsoo terveysportista jotain! Sitten ei tiedä mistään mitään! :ROFLMAO:
mieluummin sitä toivoo kohalleen lekuria tai hoitsua joka oikiasti kahtoo tervetsportista tahi vastaavasta eikä arvo hatson stetson -metodilla. Ja saa olla nk sosiaalisesti kuiva tai jopa vähän tyly kuhan tekkee hommansa.
En mie o tullu lirkuttelleen sinne vaan hoitaan terveyttäni. Oli sitten astmakontrolli, pitkittynyt kuume tai reumakontrollikäynti. Eikä o muuten tapana valittaa lekureista yms. turhaan. Vittumainen duuni oli julkisella tai
yksityisellä. Nykyää ku o googlet yms niin jokainen on oman elämänsä tohtori sykerö....

Sukkelaa hommaa!

Toden totta! "Ei se lääkäri tiennyt mitään kun katseli googlesta jotain."
Daa.

Jep, ihan koristeenahan ne tietsikat ja lääketietokannat ja muut on olemasa..... ei kai niitä ny kukaa työkseen tekevä erehtyisi työkaluna käyttämään.

Back
Ylös Bottom