Deleted member 43228
Minä taas olen ollut aina aika huono tai no, saamaton, jos kyse koulusta.Nytkin opiskelut meni kai ihan kohtalaisen mukavasti, pidän itseäni silti huonona.
Näköjään olenkin ihan hyvä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä taas olen ollut aina aika huono tai no, saamaton, jos kyse koulusta.Nytkin opiskelut meni kai ihan kohtalaisen mukavasti, pidän itseäni silti huonona.
Ihmisen ronklaaminen ois kyllä toinen mielenkiintoinen reitti ollut, jos tekniikan ronklaus sekä hinku nopeasti töihin ei ois aikoinaan vienyt voittoa
Kiehtovaa, kun niin eroja immisissä. Ite kyllä voin tuntemattomille alkaa vääntään small talkkia ja vaikka myydäkin jotain, mutta silti se itse myynti ei ole mun juttu. Jonkun asian kouluttaminen tai projektin tai asiakkaan vakuuttaminen taas sitten hoituu hyvin. Mutta en kyllä myyntiä työkseni tekisi, varmaan ikinä vaikka osaankin puhua ja toisen tarpeet tunnistaa.Täytyy kyllä myöntää etten ole ronklaajatyyppi ollenkaan. Pahoin pelkään että jopa jonkin sortin humanisti olen. Enemmänkin kiinnostaa kielet, psykologia, filosofia ja sen sellaiset. Myyntityössä noista taipumuksista on kyllä hyötyä jos asian vaan oivaltaa oikein, eli osaa asettua asiakkaan asemaan ja samalla tajuaa mitä voi saada myytyä ja mitä ei, mitä totuutta/stooria voi heittää, asiakkaan huolet ymmärtää ja mistä bondata tulevaisuutta ajatellen ja silleen. Joku kaavan ratkaseminen paperilla tai koneen kanssa ronklailu ei ole mun juttu.
Onkohan Oulun juomavedessä jotain?
Eiks nuo lääkärin ja autoasentajan hommat eroa toisistaan lähinnä siinä, että tohtori joutuu tekemään remontit moottorin ollessa käynnissä.
Pesukoneita. Miksi pitää olla monta? Vai laitettiinko ns. koneet kerralla kuntoon, kaikki.Jjoo ei mtn hätää, menikin toi aika pesukoneita kannellen ja nyt kohti saunailtaa. Viinihommat sit myöhemmin jos niikseen. Danks
Pesukoneita. Miksi pitää olla monta? Vai laitettiinko ns. koneet kerralla kuntoon, kaikki.QUOTE]
Pesukone ja kuivausrumpu, vanhat pois ja uusi pesukone-kuivauskone-yhdistelmä tilalle
Kiehtovaa, kun niin eroja immisissä. Ite kyllä voin tuntemattomille alkaa vääntään small talkkia ja vaikka myydäkin jotain, mutta silti se itse myynti ei ole mun juttu. Jonkun asian kouluttaminen tai projektin tai asiakkaan vakuuttaminen taas sitten hoituu hyvin. Mutta en kyllä myyntiä työkseni tekisi, varmaan ikinä vaikka osaankin puhua ja toisen tarpeet tunnistaa.
Vettä ja psylliumia. Kohta patjalla Frasieria. Alasti, peiton alla.Lätkää ja olutta #terveydeksi. Sohvalla tietty.
Hyvää settiä. Pitkät asiakassuhteet perustuu toki molemminpuoliseen tarpeesen, mutta ihmisten välinen arvostus ja luottamus on pitkän asiakassuhteen kulmakiviä. Loppujen lopuksi me kaikki ollaan ihmisiä ja paras tilanne on omaan makuun aidosti ystävystyä tilaajan kanssa. En nyt tarkoita kummiksi pyytämistä, mutta juuri sellainen suhde, että voidaan jutella niitä näitä ja juoda pari bisseä ilman että kummastakaan tuntuu että tässä tehtäisiin töitä.Taidat pelätä juuri sitä perinteistä "myyntityötä" mikä munkin mielestä ihan hanurista. Kuulostaa kuitenkin siltä että pärjäisit myyntityössä hyvin. Harvoin myyntityössä tuntemattomille myydään. Mun yhtiökumppani meni aina "myymään ja hakemaan tilauksia". Ikinä en tehny ite silleen enkä tee vieläkään. Menen tapaamaan asiakasta, juttelemaan niitä näitä, kertomaan tuotteista, kysymään miten voin olla avuksi. Tilaukset tulee sitten kyllä. Puoltutunkin kanssa voi tehdä aika isoja luottamus/ystävyyssuhteita sen bisneksen puitteissa. Toki tuotteet pitää tuntea ja olla asiantuntemusta myös, että voi asiat perustella että silleen sitä insinöörin kaltaista lähestymistä. Ja pitää myydä vaan sellaista minkä takana voi seisoa.
Hyvää settiä. Pitkät asiakassuhteet perustuu toki molemminpuoliseen tarpeesen, mutta ihmisten välinen arvostus ja luottamus on pitkän asiakassuhteen kulmakiviä. Loppujen lopuksi me kaikki ollaan ihmisiä ja paras tilanne on omaan makuun aidosti ystävystyä tilaajan kanssa. En nyt tarkoita kummiksi pyytämistä, mutta juuri sellainen suhde, että voidaan jutella niitä näitä ja juoda pari bisseä ilman että kummastakaan tuntuu että tässä tehtäisiin töitä.
Sanosin silti, että en vaihtaisi hurjaa nuoruuttani pois mistään hinnasta. Se on opettanut itelle tietynlaista maailmankatsomusta.
Täh. Eikö psylliumilla tehdä sitko gluteenittomaan taikinaan, siihen minä käyttänyt. Eli juot vettä ja lusikalla psylliumia.Vettä ja psylliumia. Kohta patjalla Frasieria. Alasti, peiton alla.